Клієнти «ПриватБанку» почали отримувати фейкові повідомлення: що відомо
fakty 15-фев, 13:56 193 Новости УкраиныУ «ПриватБанку» спростували інформацію про відключення банкоматів 15 лютого нібито з технічних причин.
Як повідомляє mezha.media, деякі клієнти фінансової установи почали отримувати відповідні повідомлення. Зокрема, про це розповів журналіст Євген Муджирі, виклавши у соцмережі отриману ним інформацію нібито від банку.
Начинают качать панику и рассылают такие сообщения с левых номеров. Это все неправда, банкоматы @privatbankua работают в штатном режиме pic.twitter.com/hgy18s48nI
— Yevgeniy Mudzhyri™ (@mudzhyri) February 15, 2022
У пресслужбі «ПриватБанку» назвали такі повідомлення фейковими — у мережі банкоматів немає технічних проблем, вона працює та обслуговує клієнтів у штатному режимі.
Раніше в банку попереджали про аферистів, які відправляли власникам банківських карток «ПриватБанку» SMS про нібито «подарунок» — тисячу гривень «відданим клієнтам». Клієнтам пропонувалося перейти за посиланням, ввести персональні дані від свого облікового запису «Приват24» на шахрайському фішинговому сайті. Таким чином шахраї отримують можливість списувати гроші з рахунків.
Фото зі сторінки «ПриватБанку» у соціальних мережах Сообщает fakty.ua
Новости по теме
{related-news}