Комітет рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо особливостей проектування та будівництва Національного меморіального комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції Гідності
radagov 15-ноя, 08:14 193 ПолитикаКомітет на своєму засіданні 14 листопада 2025 року
розглянув проект Закону України про внесення змін до деяких законів України
щодо особливостей проектування та будівництва Національного меморіального
комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції Гідності з реєстр.
№ 14166 і ухвалив висновок рекомендувати Парламенту включити його до
порядку денного чотирнадцятої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання
та за наслідками розгляду в першому читанні прийняти за основу.
За визначенням суб’єкта права законодавчої ініціативи
законопроект розроблено з метою "створення належних правових умов для
завершення будівництва Національного меморіального комплексу Героїв Небесної
Сотні – Музею Революції Гідності, який має стати центральним місцем вшанування
пам’яті учасників Революції Гідності та символом боротьби українського народу
за свободу, гідність і європейські цінності".
Законопроектом запропоновано встановити, що:
- проектування Музею Революції Гідності на Алеї Героїв
Небесної Сотні у місті Києві здійснюється без одержання містобудівних умов та
обмежень забудови земельних ділянок та без врахування режимів використання
земельних ділянок, встановлених у відповідності до Закону України "Про охорону культурної спадщини";
- будівництво Музею Революції Гідності здійснюється відповідно
до проекту, розробленого за результатами проведеного конкурсу на кращий проект
цього об'єкта, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Запропоновано визначити, що дія частини другої статті
18 Закону
України "Про автомобільні дороги" не поширюється на будівництво на земельних ділянках на
Алеї Героїв Небесної Сотні у місті Києві, переданих в користування
Національному меморіальному комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції
Гідності для будівництва експлуатації та обслуговування меморіально-музейного
комплексу.
Також Парламенту запропоновано доручити Комітету
доопрацювати проект до другого читання з урахуванням пропозицій і поправок
суб’єктів права законодавчої ініціативи з урахуванням статті 116 Регламенту
ВРУ.
розглянув проект Закону України про внесення змін до деяких законів України
щодо особливостей проектування та будівництва Національного меморіального
комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції Гідності з реєстр.
№ 14166 і ухвалив висновок рекомендувати Парламенту включити його до
порядку денного чотирнадцятої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання
та за наслідками розгляду в першому читанні прийняти за основу.
За визначенням суб’єкта права законодавчої ініціативи
законопроект розроблено з метою "створення належних правових умов для
завершення будівництва Національного меморіального комплексу Героїв Небесної
Сотні – Музею Революції Гідності, який має стати центральним місцем вшанування
пам’яті учасників Революції Гідності та символом боротьби українського народу
за свободу, гідність і європейські цінності".
Законопроектом запропоновано встановити, що:
- проектування Музею Революції Гідності на Алеї Героїв
Небесної Сотні у місті Києві здійснюється без одержання містобудівних умов та
обмежень забудови земельних ділянок та без врахування режимів використання
земельних ділянок, встановлених у відповідності до Закону України "Про охорону культурної спадщини";
- будівництво Музею Революції Гідності здійснюється відповідно
до проекту, розробленого за результатами проведеного конкурсу на кращий проект
цього об'єкта, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Запропоновано визначити, що дія частини другої статті
18 Закону
України "Про автомобільні дороги" не поширюється на будівництво на земельних ділянках на
Алеї Героїв Небесної Сотні у місті Києві, переданих в користування
Національному меморіальному комплексу Героїв Небесної Сотні – Музею Революції
Гідності для будівництва експлуатації та обслуговування меморіально-музейного
комплексу.
Також Парламенту запропоновано доручити Комітету
доопрацювати проект до другого читання з урахуванням пропозицій і поправок
суб’єктів права законодавчої ініціативи з урахуванням статті 116 Регламенту
ВРУ.
Новости по теме
{related-news}

