"Шкільний автобус" - одна з важливих програм політики розвитку українських виробників "Зроблено в Україні" - Дмитро Кисилевський
radagov 18-июл, 22:14 193 Политика
"Поки діти відпочивають на літніх
канікулах, в українських виробників шкільних автобусів - найгарячіша пора.
Десятки автобусів постачаються у всі куточки країни за фінансової підтримки
держави та міжнародних донорів, - зазначає заступник Голови Комітету з питань
економічного розвитку Дмитро Кисилевський. Ось новини лише за останній місяць:
начальник Київської обласної військової
адміністрації передав ключі від семи нових шкільних автобусів громадам області;
громади Дніпропетровської області отримали 10
шкільних автобусів. Ця партія - для гімназій та ліцеїв Дніпровського,
Криворізького, Кам’янського, Нікопольського та Самарівського районів;
Сумська ОВА підписала контракт на закупівлю 15
шкільних автобусів виробництва Черкаського автозаводу;
керівництво Полтавської ОВА передало шість
шкільних автобусів для Білоцерківської, Глобинської, Гребінківської,
Зіньківської, Решетилівської та Хорольської громад. Загалом цього року школи
області отримають 35 новеньких автобусів;
для
громад Волинської області передали 7 нових шкільних автобусів. Йдеться про
Ковельську, Шацьку, Затурцівську, Колківську, Ківерцівську, Любешівську та
Вишнівську громади. Довезення школярів та працівників шкіл Волині наразі
забезпечене на 95%;
громади Миколаївської області отримали 12
шкільних автобусів українського виробництва за підтримки Європейського Союзу в
рамках Ukraine Facility.
Для трьох заводів, на яких виробляють
шкільні автобуси, ці замовлення в умовах війни є рятівними. Підприємства у
Черкасах, Чернігові та Запоріжжі завдяки програмі «Шкільний автобус» можуть
планувати виробництво принаймні на рік наперед. Для наших обставин це вже
велика розкіш.
На сьогоднішній день «Шкільний автобус» -
одна з важливих програм політики розвитку українських виробників «Зроблено в
Україні». Кожний автозавод дає роботу не тільки сотням своїх працівників, а й
десяткам підприємств-підрядників.
Чи могла держава усунутись від сприяння
автозаводам та іншим промисловим виробникам, щоб не заважати працювати
«невидимій руці ринку»? Могла, але не мала права.
У найважчі часи держава має бути поруч з
бізнесом."
Новости по теме
{related-news}

