Комітет з питань економічного розвитку: Один мільярд на шкільні автобуси

Комітет з питань економічного розвитку: Один мільярд на шкільні автобуси

Виділення 1 мільярду гривень на шкільні
автобуси та інші нагальні рішення Уряду коментує заступник Голови Комітету з
питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський.

«Шкільні автобуси. Тут мова не тільки про
те, що дітей треба доставляти до школи. Це безумовно важливо. А ще й про те, що
виділені кошти завдяки політиці локалізації не будуть витрачені на імпорт. В
Україні є 4 виробники шкільних автобусів – в Чернігові, Черкасах, Луцьку і
Запоріжжі. Їх потужності щонайменше втричі перевищують наявний обсяг
фінансування. Виробництво автобуса передбачає залучення від 20 до 200 інших
українських виробників з усіх куточків країни.

Тож виділення цих коштів принесе багато
різних вигод. Громади отримають автобуси для доставки дітей. Держава отримає
податки від виробництва. Жителі громад матимуть роботу.

Валютна виручка – 270 днів для
машинобудування. Це рішення показове тим, що Уряд зміг сформувати пріоритети.
Очевидно, що продаж на експорт сировинних товарів має коротший цикл, ніж
експорт машинобудування. Якщо продати зерно і повернути валюту за 90 днів ще
більш менш можливо, то продати оприскувач – ні.

Аналогічно при імпорті. Коли імпортуєш
сировину, її поставлять в менші терміни, ніж коли замовляєш складне виробниче
обладнання, яке спеціально під твої параметри виготовляють. Там навіть 270 днів
може бути недостатньо, бо є верстати і машини, які виготовляють і рік, і
півтора. Проте крок правильний і абсолютно логічний для залучення інвестицій у
виробництво.

Правильні рішення з точки зору політики
розвитку переробної промисловості. І важливо, що вони компліментарні з іншими
політиками – локалізацією, грантами на переробну промисловість і іншими,
об’єднаними загальною ідеєю Зроблено в Україні.»

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии