Ганна Лічман взяла участь у дискусії «Український бізнес у дзеркалі ЗМІ»
radagov 17-апр, 14:14 193 ПолитикаГолова
підкомітету з питань регуляторної політики Комітету з питань економічного
розвитку Ганна Лічман взяла участь у Міжнародному форумі PRNext2024, який відбувся
днями у столиці.
У рамках Форуму Ганна Лічман виступила
модератором на панельній дискусії «Український бізнес у дзеркалі ЗМІ», де разом
з представниками медіаспільноти обговорювали віддзеркалення українського
бізнесу у вітчизняних ЗМІ.
«Журналісти
наголосили, що правдивість, фактчекінг та баланс думок в публікаціях про бізнес
сьогодні залишаються найголовнішими стандартами в їхній роботі, - розповідає
Ганна Лічман.
При
цьому усі мають розуміти, що баланс наразі зазнає певних коригувань через
воєнну цензуру. Подібні дискусії допомагають нам краще розуміти один одного,
що, своєю чергою, робить наше суспільство сильнішим!»
Учасники заходу
звернули увагу на важливість якіснішої взаємодії між замовником і редакціям та
підкреслили, що бізнес має безпосередньо, напряму співпрацювати із редакціями
ЗМІ, як з партнерами, для
з'ясування повноти, достовірності та істинності інформації.
підкомітету з питань регуляторної політики Комітету з питань економічного
розвитку Ганна Лічман взяла участь у Міжнародному форумі PRNext2024, який відбувся
днями у столиці.
У рамках Форуму Ганна Лічман виступила
модератором на панельній дискусії «Український бізнес у дзеркалі ЗМІ», де разом
з представниками медіаспільноти обговорювали віддзеркалення українського
бізнесу у вітчизняних ЗМІ.
«Журналісти
наголосили, що правдивість, фактчекінг та баланс думок в публікаціях про бізнес
сьогодні залишаються найголовнішими стандартами в їхній роботі, - розповідає
Ганна Лічман.
При
цьому усі мають розуміти, що баланс наразі зазнає певних коригувань через
воєнну цензуру. Подібні дискусії допомагають нам краще розуміти один одного,
що, своєю чергою, робить наше суспільство сильнішим!»
Учасники заходу
звернули увагу на важливість якіснішої взаємодії між замовником і редакціям та
підкреслили, що бізнес має безпосередньо, напряму співпрацювати із редакціями
ЗМІ, як з партнерами, для
з'ясування повноти, достовірності та істинності інформації.
Новости по теме
{related-news}