Комітет з питань освіти, науки та інновацій: Працюємо над трансформацією вищої освіти спільно із студентською спільнотою

Комітет з питань освіти, науки та інновацій: Працюємо над трансформацією вищої освіти спільно із студентською спільнотою

4 квітня 2024 року голова Комітету
Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак та
заступник Міністра освіти і науки Михайло Винницький зустрілися із
представниками та представницями органів студентського самоврядування з різних
регіонів України. Захід відбувся за ініціативи Незалежного національного
студентського союзу України - Української асоціації студентів (YAC).

Обговорення та пошук спільних рішень з
усіма сторонами освітнього процесу – ключовий аспект для комплексної
трансформації вищої освіти, яку ініціює та реалізує МОН. А саме студенти –
активні та дієві співтворці цих змін.

Михайло Винницький та Сергій Бабак
представили й аргументували основні складові реформування вищої освіти.
Студенти мали змогу поставити свої запитання та в ході конструктивного діалогу
визначити майбутні пріоритети для діяльності та подальших змін.

Спільно зі студентами обговорили:

·модернізацію мережі ЗВО, а також права й
можливості студентів в контексті цих змін, критерії обʼєднання університетів та
їхню автономію та перерозподіл бюджету під час цього процесу;
·освітні траєкторії та суб'єктність
студента;

·перетин кордону з метою навчання на
програмах академічної мобільності;
·нову систему грантів й державне
фінансування;

·інклюзивне навчання;

·фінансування гуртожитків й виплати
стипендій для студентів.

Це була важлива та необхідна зустріч для
трансформації вищої освіти. Спільно продовжуємо впроваджувати зміни для
поліпшення якості вищої освіти та інтеграції нашої освітньої системи в єдиний
європейський простір.

Дякуємо студентам за залученість,
відкритість та пошук спільних рішень!

Також вдячні за організаційний супровід
зустрічі зі студентами перекладачу жестової мови Українського товариства глухих
(УТОГ).

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии