Комітет розглянув проєкт постанови щодо невизнання результатів голосування на "президентських виборах" у РФ
radagov 05-апр, 00:14 193 ПолитикаКомітет
з питань інтеграції України до ЄС на засіданні 4 квітня розглянув проєкт
Постанови №11094 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43867) про
Звернення Верховної Ради України до парламентів та урядів іноземних держав,
міжнародних організацій, парламентських асамблей щодо невизнання результатів
голосування на "президентських виборах" у російській федерації. В
обґрунтуванні проєкту постанови вказано, що 15-17 березня 2024 року росія,
вкотре нехтуючи нормами міжнародного права, провела так звані «вибори
президента» на тимчасово окупованих територіях України – частинах Донецької,
Луганської, Запорізької та Херсонської областей, Автономній Республіці Крим та
місті Севастополь. Автори постанови пропонують звернутися від Верховної Ради
України до парламентів та урядів іноземних держав, міжнародних організацій,
парламентських асамблей. Закликати їх засудити незаконне проведення рф
«президентських виборів» на тимчасово окупованій території України, не
визнавати результатів цих так званих «виборів», посилити санкційний тиск на росію і співучасників російської збройної агресії, а також взяти участь в
імплементації Української формули миру. Комітет вирішив рекомендувати головному
комітету внести проєкт постанови на розгляд Верховної Ради України для
прийняття за основу та в цілому.
Також
Комітет розглянув і ухвалив рішення щодо таких законопроєктів:
Проєкт
Закону №11031(https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43733) про єдину
систему відеомоніторингу стану публічної безпеки. Проєкт пропонує унормувати
функціональні та технічні вимоги до побудови та функціонування систем
відеомоніторингу публічної безпеки центрального, регіонального та місцевого
рівнів, установлених у публічних місцях. А також визначити порядок доступу до
інформації, складу відеоданих, метаданих, аналітичних даних, відеоархівів,
тощо. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону суперечить цілям Угоди про
асоціацію та міжнародно-правовим зобов’язанням України, а також acquis ЄС.
Проєкт
Закону №11044 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43767) про внесення
змін до статті 16 Закону України "Про організацію трудових відносин в
умовах воєнного стану" щодо проведення перевірок в частині вчинення
мобінгу. Документ пропонує встановити, що у період дії воєнного стану
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань
нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його
територіальні органи можуть здійснювати за заявою працівника або профспілки
позапланові заходи державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства
про працю юридичними особами та фізичними особами, які використовують найману
працю в частині додержання вимог цього Закону, а також з питань виявлення
неоформлених трудових відносин, вчинення мобінгу та законності припинення
трудових договорів. За висновком Комітету, проєкт Закону не суперечить
міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та
праву Європейського Союзу, а також зобов’язанням України в рамках Ради Європи.
Проєкт
Закону №11057 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43783) про внесення
змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення
оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни
на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з
будівництва (прозоре будівництво). Законопроєкт пропонує встановити, що
невід'ємними додатками до договору про закупівлю послуг є документи, що містять
інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Комітет ухвалив висновок, що
положення проєкту закону за своєю метою не суперечать міжнародно-правовим
зобов’язанням в сфері європейської інтеграції.
Проєкт
Закону №8053 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/40450) про внесення
змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності
за правопорушення у сфері здійснення електронної торгівлі альтернативними
видами палива. Проєкт пропонує визначити відповідальний орган виконавчої влади,
до повноважень якого буде належати розгляд справ про адміністративні
правопорушення у зазначеній сфері та встановлення відповідальності за порушення
правил здійснення електронної торгівлі альтернативними видами палива, неподання
або несвоєчасне подання звітів, надання недостовірної інформації у таких
звітах, а також недотримання інших вимог здійснення закупівлі та реалізації
альтернативних видів палива. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону не
суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України в рамках Угоди про
асоціацію та праву Європейського Союзу.
Проєкт
Закону №5344-д (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/40853) про внесення
змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на
працю. Метою його, як вказано в обгрунтуванні, є створення умов для реалізації
особами з інвалідністю права на працю. Для цього законопроєктом пропонується
внести відповідні зміни та доповнення до діючих законів України. За висновком
Комітету, Проєкт Закону не суперечить цілям Угоди про асоціацію та праву
Європейського Союзу, проте окремі положення потребують доопрацювання з метою повного
врахування aсquis ЄС.
Проєкт
Закону №8329 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/41104) про внесення
змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв'язку з
ратифікацією Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок i
домашньому насильству та боротьбу із цими явищами (Стамбульська конвенція).
Мета проєкту — привести норми Кодексу України про адміністративні
правопорушення та Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей
жінок і чоловіків» у відповідність до положень Конвенції Ради Європи про
запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу із
цими явищами (Стамбульська конвенція) та вдосконалити процесуальний порядок
розгляду таких справ. Комітет ухвалив висновок, що законопроєкт за метою не
суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України, але потребує
доопрацювання з метою забезпечення повного врахування Стамбульської конвенції,
Директиви 2006/56 ЄС та дотримання принципу правової визначеності.
з питань інтеграції України до ЄС на засіданні 4 квітня розглянув проєкт
Постанови №11094 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43867) про
Звернення Верховної Ради України до парламентів та урядів іноземних держав,
міжнародних організацій, парламентських асамблей щодо невизнання результатів
голосування на "президентських виборах" у російській федерації. В
обґрунтуванні проєкту постанови вказано, що 15-17 березня 2024 року росія,
вкотре нехтуючи нормами міжнародного права, провела так звані «вибори
президента» на тимчасово окупованих територіях України – частинах Донецької,
Луганської, Запорізької та Херсонської областей, Автономній Республіці Крим та
місті Севастополь. Автори постанови пропонують звернутися від Верховної Ради
України до парламентів та урядів іноземних держав, міжнародних організацій,
парламентських асамблей. Закликати їх засудити незаконне проведення рф
«президентських виборів» на тимчасово окупованій території України, не
визнавати результатів цих так званих «виборів», посилити санкційний тиск на росію і співучасників російської збройної агресії, а також взяти участь в
імплементації Української формули миру. Комітет вирішив рекомендувати головному
комітету внести проєкт постанови на розгляд Верховної Ради України для
прийняття за основу та в цілому.
Також
Комітет розглянув і ухвалив рішення щодо таких законопроєктів:
Проєкт
Закону №11031(https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43733) про єдину
систему відеомоніторингу стану публічної безпеки. Проєкт пропонує унормувати
функціональні та технічні вимоги до побудови та функціонування систем
відеомоніторингу публічної безпеки центрального, регіонального та місцевого
рівнів, установлених у публічних місцях. А також визначити порядок доступу до
інформації, складу відеоданих, метаданих, аналітичних даних, відеоархівів,
тощо. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону суперечить цілям Угоди про
асоціацію та міжнародно-правовим зобов’язанням України, а також acquis ЄС.
Проєкт
Закону №11044 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43767) про внесення
змін до статті 16 Закону України "Про організацію трудових відносин в
умовах воєнного стану" щодо проведення перевірок в частині вчинення
мобінгу. Документ пропонує встановити, що у період дії воєнного стану
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань
нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його
територіальні органи можуть здійснювати за заявою працівника або профспілки
позапланові заходи державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства
про працю юридичними особами та фізичними особами, які використовують найману
працю в частині додержання вимог цього Закону, а також з питань виявлення
неоформлених трудових відносин, вчинення мобінгу та законності припинення
трудових договорів. За висновком Комітету, проєкт Закону не суперечить
міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та
праву Європейського Союзу, а також зобов’язанням України в рамках Ради Європи.
Проєкт
Закону №11057 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43783) про внесення
змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення
оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни
на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з
будівництва (прозоре будівництво). Законопроєкт пропонує встановити, що
невід'ємними додатками до договору про закупівлю послуг є документи, що містять
інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Комітет ухвалив висновок, що
положення проєкту закону за своєю метою не суперечать міжнародно-правовим
зобов’язанням в сфері європейської інтеграції.
Проєкт
Закону №8053 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/40450) про внесення
змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності
за правопорушення у сфері здійснення електронної торгівлі альтернативними
видами палива. Проєкт пропонує визначити відповідальний орган виконавчої влади,
до повноважень якого буде належати розгляд справ про адміністративні
правопорушення у зазначеній сфері та встановлення відповідальності за порушення
правил здійснення електронної торгівлі альтернативними видами палива, неподання
або несвоєчасне подання звітів, надання недостовірної інформації у таких
звітах, а також недотримання інших вимог здійснення закупівлі та реалізації
альтернативних видів палива. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону не
суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України в рамках Угоди про
асоціацію та праву Європейського Союзу.
Проєкт
Закону №5344-д (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/40853) про внесення
змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на
працю. Метою його, як вказано в обгрунтуванні, є створення умов для реалізації
особами з інвалідністю права на працю. Для цього законопроєктом пропонується
внести відповідні зміни та доповнення до діючих законів України. За висновком
Комітету, Проєкт Закону не суперечить цілям Угоди про асоціацію та праву
Європейського Союзу, проте окремі положення потребують доопрацювання з метою повного
врахування aсquis ЄС.
Проєкт
Закону №8329 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/41104) про внесення
змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв'язку з
ратифікацією Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок i
домашньому насильству та боротьбу із цими явищами (Стамбульська конвенція).
Мета проєкту — привести норми Кодексу України про адміністративні
правопорушення та Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей
жінок і чоловіків» у відповідність до положень Конвенції Ради Європи про
запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу із
цими явищами (Стамбульська конвенція) та вдосконалити процесуальний порядок
розгляду таких справ. Комітет ухвалив висновок, що законопроєкт за метою не
суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України, але потребує
доопрацювання з метою забезпечення повного врахування Стамбульської конвенції,
Директиви 2006/56 ЄС та дотримання принципу правової визначеності.
Новости по теме
{related-news}