Тижневий дайджест законодавчих ініціатив - Олексій Мовчан
radagov 26-окт, 11:14 193 ПолитикаКомітет з питань
економічного розвитку проводить постійну роботу з опрацювання законопроектів,
які дозволять зробити механізми
управління майном державної та комунальної форм власності більш
прозорими, ефективними та прибутковими для держави.
Про стан
підготовки окремих законопроектів більш
детально розповів заступник Голови Комітету Олексій Мовчан.
«Законопроект реєстр. №6420
- про визначення правового статусу майна загальносоюзних громадських
організацій колишнього СРСР готуємо до розгляду у другому читанні. Опрацьовано
пропозиції, подані народними депутатами України. Очікуємо на підтримку колег у
Парламенті. Майно профспілок повинно вийти із сірої зони закону та належати
державі задля надання йому більшої цінності та скерування доходів від його
використання в державний та місцеві бюджети.
Законопроект
реєстр. №6013 - про особливості регулювання підприємницької
діяльності окремих видів юридичних осіб та їх об’єднань у перехідний період. В
рамках робочої групи з командою працювали над удосконаленням процедури
припинення юридичної особи. Робота продовжується.
Законопроект реєстр. 5593-д. В рамках робочої групи відбувся
воркшоп щодо розвитку реформи корпоративного управління, який ми організували
та провели разом з Міністерством економіки України та European Bank for
Reconstruction and Development (EBRD), щоб пояснити принципи корпоративного
управління, підготувати народних депутатів України до прийняття у другому
читанні важливого законопроекту реєстр. №5593-д. Щоб закон пройшов друге
читання, ми мали опрацювати низку правок та адаптувати його текст до норм ОЕСР.
Цей закон є
вимогою Меморандуму з МВФ на отримання макроекономічної допомоги. Тому
реалізація реформи корпоративного управління та законопроєкту реєстр. № 5593-д
надзвичайно важлива для залучення іноземних інвестицій. Адже нам потрібно посилювати
оборонний комплекс і відбудовувати Україну.»
Крім того, О.
Мовчан поінформував про інші напрямки роботи:
«МАФи та парковки. Продовжили працювати
над визначенням механізму відбору суб’єкта господарювання для отримання права
на розміщення тимчасових споруд. Чітка процедура, чесна конкуренція, наповнення
бюджету – головні завдання документу. Готуємось до реєстрації нового
законопроекту.
Комунальне майно. В Україні станом на
01.01.2023 зареєстровано 14111 комунальних підприємств. Такі підприємства мають
суттєві недоліки порівняно з приватними: вони менш прибуткові, менш ефективні
та менш інноваційні.
Від цього
страждає як населення, яке і є отримувачем не завжди якісних послуг та за
рахунок податків якого КП і утримуються, так і бізнес, адже велика кількість
комунальних підприємств та монополія на деяких ринках спотворює конкуренцію на
місцевому рівні.
У зв’язку з
частими випадками недоцільності діяльності комунальних підприємств, їх
заполітизованістю, додатковим фінансуванням з місцевих бюджетів, виділенням
державної допомоги на їх утримання виникає потреба у їхній корпоратизації.
До того ж
впровадження корпоративного управління на підприємствах, що знаходяться у
публічній власності, успішно застосовується в країнах ЄС та зазначені в
Керівних принципах ОЕСР та Рекомендаціях Єврокомісії.
Тому ми ґрунтовно,
із залученням представників міжнародних організацій та органів місцевого
самоврядування, вивчаємо це питання і готуємо відповідні зміни до
законодавства.
Працюємо далі!»
економічного розвитку проводить постійну роботу з опрацювання законопроектів,
які дозволять зробити механізми
управління майном державної та комунальної форм власності більш
прозорими, ефективними та прибутковими для держави.
Про стан
підготовки окремих законопроектів більш
детально розповів заступник Голови Комітету Олексій Мовчан.
«Законопроект реєстр. №6420
- про визначення правового статусу майна загальносоюзних громадських
організацій колишнього СРСР готуємо до розгляду у другому читанні. Опрацьовано
пропозиції, подані народними депутатами України. Очікуємо на підтримку колег у
Парламенті. Майно профспілок повинно вийти із сірої зони закону та належати
державі задля надання йому більшої цінності та скерування доходів від його
використання в державний та місцеві бюджети.
Законопроект
реєстр. №6013 - про особливості регулювання підприємницької
діяльності окремих видів юридичних осіб та їх об’єднань у перехідний період. В
рамках робочої групи з командою працювали над удосконаленням процедури
припинення юридичної особи. Робота продовжується.
Законопроект реєстр. 5593-д. В рамках робочої групи відбувся
воркшоп щодо розвитку реформи корпоративного управління, який ми організували
та провели разом з Міністерством економіки України та European Bank for
Reconstruction and Development (EBRD), щоб пояснити принципи корпоративного
управління, підготувати народних депутатів України до прийняття у другому
читанні важливого законопроекту реєстр. №5593-д. Щоб закон пройшов друге
читання, ми мали опрацювати низку правок та адаптувати його текст до норм ОЕСР.
Цей закон є
вимогою Меморандуму з МВФ на отримання макроекономічної допомоги. Тому
реалізація реформи корпоративного управління та законопроєкту реєстр. № 5593-д
надзвичайно важлива для залучення іноземних інвестицій. Адже нам потрібно посилювати
оборонний комплекс і відбудовувати Україну.»
Крім того, О.
Мовчан поінформував про інші напрямки роботи:
«МАФи та парковки. Продовжили працювати
над визначенням механізму відбору суб’єкта господарювання для отримання права
на розміщення тимчасових споруд. Чітка процедура, чесна конкуренція, наповнення
бюджету – головні завдання документу. Готуємось до реєстрації нового
законопроекту.
Комунальне майно. В Україні станом на
01.01.2023 зареєстровано 14111 комунальних підприємств. Такі підприємства мають
суттєві недоліки порівняно з приватними: вони менш прибуткові, менш ефективні
та менш інноваційні.
Від цього
страждає як населення, яке і є отримувачем не завжди якісних послуг та за
рахунок податків якого КП і утримуються, так і бізнес, адже велика кількість
комунальних підприємств та монополія на деяких ринках спотворює конкуренцію на
місцевому рівні.
У зв’язку з
частими випадками недоцільності діяльності комунальних підприємств, їх
заполітизованістю, додатковим фінансуванням з місцевих бюджетів, виділенням
державної допомоги на їх утримання виникає потреба у їхній корпоратизації.
До того ж
впровадження корпоративного управління на підприємствах, що знаходяться у
публічній власності, успішно застосовується в країнах ЄС та зазначені в
Керівних принципах ОЕСР та Рекомендаціях Єврокомісії.
Тому ми ґрунтовно,
із залученням представників міжнародних організацій та органів місцевого
самоврядування, вивчаємо це питання і готуємо відповідні зміни до
законодавства.
Працюємо далі!»
Новости по теме
{related-news}