Комітет освіти, науки та інновацій готує законопроект щодо академічної доброчесності

Комітет освіти, науки та інновацій готує законопроект щодо академічної доброчесності

На засіданні робочої групи у вівторок, 15 серпня, представили законопроект, покликаний підвищити рівень академічної відповідальності.
Метою засідання було представити напрацьований робочою групою законопроект щодо академічної доброчесності, визначити та обговорити проблемні питання, а також шляхи подальшого доопрацювання.

«Я дуже радий, що, попри всі суперечки, ми все одно вийшли на текст проекту. Наше завдання — вийти на максимально чіткий, збалансований законопроект, головна мета якого — реально запрацювати. Тоді ми знімемо ці дискусії, «що, коли, з якого моменту, за що, яка відповідальність». Зникнуть різночитання поточних законодавчих норм. І тому дуже хочу подякувати робочій групі за проведену титанічну працю!» — наголосив Голова Комітету Сергій Бабак.

«Ідеться про класичну норму «гіпотеза–диспозиція–санкція», коли людина заходить у законопроект, бачить конкретний вид порушення (наприклад, фальсифікація), читає, що це таке, і у третій частині — яка відповідальність за неї передбачена. Таку норму ми обов’язково маємо чітко визначити, аби потім застосовувати на практиці», — зазначила Юлія Гришина, голова підкомітету з питань освіти Комітету з питань освіти, науки та інновацій.
У третій версії законопроекту, спільно напрацьованій науковцями, педагогами, представниками профільного Комітету та Міністерства освіти і науки України, буде визначено норми, які можна застосувати для всіх освітніх ланок.
У такий спосіб нівелюються проблеми продажу дисертацій, плагіату й неправомірного отримання наукових ступенів. Додатково це створює підґрунтя для надання якіснішої освіти в умовах дисципліни та дотримання академічної доброчесності.
Робочій групі надали час до понеділка, 21 серпня, для внесення необхідних коректив у законопроект, щоби зареєструвати його у Верховній Раді України.

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии