Михайло Радуцький: Влада працює над відновленням контролю за якістю надання медичних послуг
radagov 01-май, 15:14 193 ПолитикаНаразі в Україні триває дискусія між
представниками громадських та пацієнтських організацій, Національною службою
здоров’я України (НСЗУ), Міністерством охорони здоров’я та парламентом з
приводу того, як найкраще організувати процес моніторингу якості медичних
послуг. На жаль, сьогодні фіксуються непоодинокі факти маніпуляцій та
зловживань у питанні надання медпослуг.
Про це розповів народний депутат, голова
парламентського Комітету з питань здоров'я нації, медичної допомоги та
медичного страхування Михайло Радуцький.
«Медична реформа, що триває в нашій
державі вже не перший рік, спочатку повністю реформувала систему, завдяки чому
ми витримали пандемію COVID і зараз стоїмо
під час збройної агресії. Держава розробила пакет фінансових гарантій для
кожного громадянина України. Однак через війну був дещо втрачений контроль за
якістю надання медичних послуг. Люди не знають, за що держава сплачує і за що
не треба платити. Навіть у деяких поважних медичних закладах стоять термінали,
де від руки написані інструкції, куди переказувати «благодійні внески». Це
проблема, яку треба розв’язати», - зазначив парламентарій.
За його словами, пацієнтські організації,
які досліджували це питання, виявили, що 30% наших громадян не знають багато
речей про ті послуги, що їх надає держава в системі охорони здоров’я.
«Тож робоча група зараз зосередиться на розробці
комунікаційних планів для роз’яснення. Тут ми розраховуємо на телебачення й
інші медіа. Це робитиметься для того, щоб люди могли дізнатися про свої права в
системі охорони здоров’я та надання послуг. Крім того, у нас є домашнє
завдання, яке має виконати МОЗ, і стосується воно того, що за кожним
захворюванням необхідно ввести стандарти та протоколи надання медичної допомоги»,
- сказав політик.
Він наголосив, що вже зафіксовані факти
«накручувань» кількості звернень до лікарів, тому в цих питаннях на допомогу має
прийти Національна поліція, а також громадські та пацієнтські організації.
«Сьогодні діє гаряча лінія МОЗ, туди
одночасно може додзвонюватися близько 1000 абонентів. Крім того, є гаряча лінія
НСЗУ. Якщо відбуваються дуже грубі порушення, то треба телефонувати, наприклад,
якщо пропонують купувати ліки в певному місці, то відразу слід набирати 102», -
підсумував народний депутат.
представниками громадських та пацієнтських організацій, Національною службою
здоров’я України (НСЗУ), Міністерством охорони здоров’я та парламентом з
приводу того, як найкраще організувати процес моніторингу якості медичних
послуг. На жаль, сьогодні фіксуються непоодинокі факти маніпуляцій та
зловживань у питанні надання медпослуг.
Про це розповів народний депутат, голова
парламентського Комітету з питань здоров'я нації, медичної допомоги та
медичного страхування Михайло Радуцький.
«Медична реформа, що триває в нашій
державі вже не перший рік, спочатку повністю реформувала систему, завдяки чому
ми витримали пандемію COVID і зараз стоїмо
під час збройної агресії. Держава розробила пакет фінансових гарантій для
кожного громадянина України. Однак через війну був дещо втрачений контроль за
якістю надання медичних послуг. Люди не знають, за що держава сплачує і за що
не треба платити. Навіть у деяких поважних медичних закладах стоять термінали,
де від руки написані інструкції, куди переказувати «благодійні внески». Це
проблема, яку треба розв’язати», - зазначив парламентарій.
За його словами, пацієнтські організації,
які досліджували це питання, виявили, що 30% наших громадян не знають багато
речей про ті послуги, що їх надає держава в системі охорони здоров’я.
«Тож робоча група зараз зосередиться на розробці
комунікаційних планів для роз’яснення. Тут ми розраховуємо на телебачення й
інші медіа. Це робитиметься для того, щоб люди могли дізнатися про свої права в
системі охорони здоров’я та надання послуг. Крім того, у нас є домашнє
завдання, яке має виконати МОЗ, і стосується воно того, що за кожним
захворюванням необхідно ввести стандарти та протоколи надання медичної допомоги»,
- сказав політик.
Він наголосив, що вже зафіксовані факти
«накручувань» кількості звернень до лікарів, тому в цих питаннях на допомогу має
прийти Національна поліція, а також громадські та пацієнтські організації.
«Сьогодні діє гаряча лінія МОЗ, туди
одночасно може додзвонюватися близько 1000 абонентів. Крім того, є гаряча лінія
НСЗУ. Якщо відбуваються дуже грубі порушення, то треба телефонувати, наприклад,
якщо пропонують купувати ліки в певному місці, то відразу слід набирати 102», -
підсумував народний депутат.
Новости по теме
{related-news}