Прийнято Закон "Про внесення змін до деяких законів України щодо приведення статусу Національного антикорупційного бюро України у відповідність до вимог Конституції України"
radagov 19-окт, 15:56 193 ПолитикаЗакон усуває суперечності між Конституцією України та Законом України «Про
Національне антикорупційне бюро України», а також забезпечує гарантії
незалежності для Національного бюро.
Законом визначено статус Національного антикорупційного бюро України як
центрального органу виконавчої влади зі спеціальним статусом та передбачено, що
набуття НАБУ статусу центрального органу виконавчої влади зі спеціальним
статусом не потребує будь-яких додаткових заходів, пов’язаних з ліквідацією або
реорганізацією органу, вчинення будь-яких дій щодо його працівників тощо.
Законом встановлено особливості порядку взаємодії Національного бюро із
Кабінетом Міністрів України, центральними органами виконавчої влади з метою
унеможливлення втручання Кабінету Міністрів України у діяльність НАБУ.
Законом визначено особливості застосування положень нормативно-правових
актів, які регулюють питання діяльності центральних органів виконавчої влади та
державної служби, з метою забезпечення інституційної та операційної незалежності
НАБУ.
Закон визначає повноваження Кабінету Міністрів України щодо призначення на
посаду Директора Національного антикорупційного бюро України та звільнення з
цієї посади за наявності встановлених Законом підстав.
Законом визначено, що конкурсний добір на посаду Директора Національного
антикорупційного бюро України організовує та проводить конкурсна комісія, до
якої входять шість осіб, із яких три особи визначаються Кабінетом Міністрів
України та три особи - визначаються Кабінетом Міністрів України на підставі
пропозицій партнерів з розвитку, які надавали Україні міжнародну технічну
допомогу у запобіганні та протидії корупції.
Законом удосконалено засади організації та проведення конкурсного відбору
на посаду Директора Національного антикорупційного бюро України задля
забезпечення прозорості та об’єктивності такого відбору.
Законом визначено, що зовнішню оцінку ефективності діяльності Національного
бюро проводить комісія у складі трьох осіб, визначених Кабінетом Міністрів
України на підставі пропозицій партнерів з розвитку, які надавали Україні
міжнародну технічну допомогу у запобіганні та протидії корупції.
Законом визначено засади організації та проведення зовнішньої оцінки
ефективності діяльності Національного бюро.
Законом усунуто правову невизначеність щодо правового статусу особи, яка
займає посаду Директора Національного бюро, яка виникла у зв’язку з Рішенням
Конституційного суду України 9-р/2020, та визначено, що особа, призначена на
посаду Директора Національного бюро, продовжує здійснювати всі повноваження
Директора Національного антикорупційного бюро України до моменту призначення
Директора Національного антикорупційного бюро України за результатами
відкритого конкурсного відбору на зайняття цієї посади у порядку, встановленому
статтею 7 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України».
Відповідні зміни внесено до Закону України «Про Національне антикорупційне
бюро України».
Закон прийнято з необхідним техніко-юридичним доопрацюванням.
Проект Закону зареєстровано за №5459-1.
Національне антикорупційне бюро України», а також забезпечує гарантії
незалежності для Національного бюро.
Законом визначено статус Національного антикорупційного бюро України як
центрального органу виконавчої влади зі спеціальним статусом та передбачено, що
набуття НАБУ статусу центрального органу виконавчої влади зі спеціальним
статусом не потребує будь-яких додаткових заходів, пов’язаних з ліквідацією або
реорганізацією органу, вчинення будь-яких дій щодо його працівників тощо.
Законом встановлено особливості порядку взаємодії Національного бюро із
Кабінетом Міністрів України, центральними органами виконавчої влади з метою
унеможливлення втручання Кабінету Міністрів України у діяльність НАБУ.
Законом визначено особливості застосування положень нормативно-правових
актів, які регулюють питання діяльності центральних органів виконавчої влади та
державної служби, з метою забезпечення інституційної та операційної незалежності
НАБУ.
Закон визначає повноваження Кабінету Міністрів України щодо призначення на
посаду Директора Національного антикорупційного бюро України та звільнення з
цієї посади за наявності встановлених Законом підстав.
Законом визначено, що конкурсний добір на посаду Директора Національного
антикорупційного бюро України організовує та проводить конкурсна комісія, до
якої входять шість осіб, із яких три особи визначаються Кабінетом Міністрів
України та три особи - визначаються Кабінетом Міністрів України на підставі
пропозицій партнерів з розвитку, які надавали Україні міжнародну технічну
допомогу у запобіганні та протидії корупції.
Законом удосконалено засади організації та проведення конкурсного відбору
на посаду Директора Національного антикорупційного бюро України задля
забезпечення прозорості та об’єктивності такого відбору.
Законом визначено, що зовнішню оцінку ефективності діяльності Національного
бюро проводить комісія у складі трьох осіб, визначених Кабінетом Міністрів
України на підставі пропозицій партнерів з розвитку, які надавали Україні
міжнародну технічну допомогу у запобіганні та протидії корупції.
Законом визначено засади організації та проведення зовнішньої оцінки
ефективності діяльності Національного бюро.
Законом усунуто правову невизначеність щодо правового статусу особи, яка
займає посаду Директора Національного бюро, яка виникла у зв’язку з Рішенням
Конституційного суду України 9-р/2020, та визначено, що особа, призначена на
посаду Директора Національного бюро, продовжує здійснювати всі повноваження
Директора Національного антикорупційного бюро України до моменту призначення
Директора Національного антикорупційного бюро України за результатами
відкритого конкурсного відбору на зайняття цієї посади у порядку, встановленому
статтею 7 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України».
Відповідні зміни внесено до Закону України «Про Національне антикорупційне
бюро України».
Закон прийнято з необхідним техніко-юридичним доопрацюванням.
Проект Закону зареєстровано за №5459-1.
Новости по теме
{related-news}