Комітет з питань правоохоронної діяльності рекомендує Верховній Раді прийняти за основу і в цілому законопроект про встановлення кримінальної відповідальності за прояви антисемітизму
radagov 13-окт, 15:15 193 ПолитикаЧлени Комітету на засіданні 13 жовтня у режимі відеоконференції розглянули проект
Закону про внесення змін до статі 161 Кримінального кодексу України для
реалізації положень Закону України "Про запобігання та протидію антисемітизму
в Україні", №5110.
Законопроектом передбачається унормувати положення Кримінального кодексу відповідно
до положень законопроекту «Про запобігання та протидію антисемітизму в
Україні», яким законодавчо врегульовуються питання протидії та запобігання
антисемітизму, його проявам в Україні.
Проектом пропонується внести зміни до статті 161 Кримінального кодексу
України в частині встановлення кримінальної відповідальності за прояви
антисемітизму.
Члени Комітету одностайно підтримали рішення Комітету рекомендувати
Верховній Раді прийняти законопроект за основу і в цілому.
Народні депутати розглянули проект Закону про внесення змін до статті 367
Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за службову
недбалість, якщо вона спричинила загибель людини, №4634.
Цим законопроектом пропонується статтю 367 «Службова недбалість»
Кримінального кодексу доповнити частиною третьою, в якій передбачити
кримінальну відповідальність за діяння, визначене частиною першою цієї статті,
якщо воно спричинило загибель людини.
За результатами розгляду Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній
Раді прийняти законопроект у другому читанні і в цілому.
Проект Закону про внесення змін до статті 268 Кодексу України про адміністративні
правопорушення щодо вимоги про обов'язкову участь особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, під час розгляду справи,
№5613,
доповів народний депутат Ігор Фріс.
Законопроектом, як зазначив доповідач, передбачається вдосконалити правове
регулювання розгляду справ про адміністративні правопорушення за окремими
видами адміністративних правопорушень.
Один з авторів законопроекту запропонував доповнити частину другу статті
268 Кодексу України про адміністративні правопорушення новим реченням, яким
передбачити, що у випадку, якщо привід двічі не буде здійснений працівниками
органів внутрішніх справ (Національної поліції) з поважних, незалежних від них
причин, то справи, передбачені цією частиною, крім справ про адміністративні
правопорушення, пов’язані з корупцією, можуть бути розглянуті суддею за
відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Члени Комітету прийняли рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти
законопроект за основу.
Комітет розглянув проект Закону про внесення змін до статті 204-2 Кодексу
України про адміністративні правопорушення щодо забезпечення прав і свобод
громадян України під часу перетину тимчасово неконтрольованої Україною частини
державного кордону, №5405.
Законопроект доповів один з авторів народний депутат Муса Магомедов. Він
зазначив, що проектом передбачається звільнити від адміністративної
відповідальності за порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію
України та виїзду з неї громадян України, які перетинають тимчасово
неконтрольовану Україною частину Українсько-Російського кордону у періоди
обмеженого функціонування контрольних пунктів в’їзду-виїзду на тимчасово
окуповані території.
Законопроектом пропонується внести зміни до ст. 204-2 Кодексу України про
адміністративні правопорушення, якими передбачити, що чинність цієї статті не
поширюється на випадки в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та
Луганській областях та виїзду з таких територій громадян України, які
перетинають тимчасово неконтрольовану Україною частину Українсько-Російського
кордону у періоди обмеженого функціонування контрольних пунктів в’їзду-виїзду
на тимчасово окуповані території. Також, пропонується встановити, що такі
періоди визначає Командувач об’єднаних сил.
Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді за результатами
розгляду направити законопроект на доопрацювання.
Члени Комітет також розглянули ряд законопроектів та прийняли рішення рекомендувати
Верховній Раді включити до порядку денного шостої сесії законопроекти:
- про внесення змін до Кримінального кодексу щодо посилення відповідальності
за самовільне зайняття земельної ділянки, №6123;
- про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо
посилення відповідальності за порушення правил використання земель та
самовільне зайняття земельної ділянки, №6124;
- про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу щодо покращення
доступу громадян до правосуддя, №6126;
- про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення
порядку встановлення поліцейського контролю за поведінкою окремих осіб,
звільнених з місць позбавлення волі, №6127;
- про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального
та Кримінального процесуального кодексів щодо удосконалення порядку
встановлення поліцейського контролю за поведінкою окремих осіб, звільнених з
місць позбавлення волі, №6128;
- про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та
Кримінального кодексу щодо вчинення повторного порушення, пов’язаного з
незаконною відмовою у доступі журналіста до інформації, №6136.
Закону про внесення змін до статі 161 Кримінального кодексу України для
реалізації положень Закону України "Про запобігання та протидію антисемітизму
в Україні", №5110.
Законопроектом передбачається унормувати положення Кримінального кодексу відповідно
до положень законопроекту «Про запобігання та протидію антисемітизму в
Україні», яким законодавчо врегульовуються питання протидії та запобігання
антисемітизму, його проявам в Україні.
Проектом пропонується внести зміни до статті 161 Кримінального кодексу
України в частині встановлення кримінальної відповідальності за прояви
антисемітизму.
Члени Комітету одностайно підтримали рішення Комітету рекомендувати
Верховній Раді прийняти законопроект за основу і в цілому.
Народні депутати розглянули проект Закону про внесення змін до статті 367
Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за службову
недбалість, якщо вона спричинила загибель людини, №4634.
Цим законопроектом пропонується статтю 367 «Службова недбалість»
Кримінального кодексу доповнити частиною третьою, в якій передбачити
кримінальну відповідальність за діяння, визначене частиною першою цієї статті,
якщо воно спричинило загибель людини.
За результатами розгляду Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній
Раді прийняти законопроект у другому читанні і в цілому.
Проект Закону про внесення змін до статті 268 Кодексу України про адміністративні
правопорушення щодо вимоги про обов'язкову участь особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, під час розгляду справи,
№5613,
доповів народний депутат Ігор Фріс.
Законопроектом, як зазначив доповідач, передбачається вдосконалити правове
регулювання розгляду справ про адміністративні правопорушення за окремими
видами адміністративних правопорушень.
Один з авторів законопроекту запропонував доповнити частину другу статті
268 Кодексу України про адміністративні правопорушення новим реченням, яким
передбачити, що у випадку, якщо привід двічі не буде здійснений працівниками
органів внутрішніх справ (Національної поліції) з поважних, незалежних від них
причин, то справи, передбачені цією частиною, крім справ про адміністративні
правопорушення, пов’язані з корупцією, можуть бути розглянуті суддею за
відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Члени Комітету прийняли рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти
законопроект за основу.
Комітет розглянув проект Закону про внесення змін до статті 204-2 Кодексу
України про адміністративні правопорушення щодо забезпечення прав і свобод
громадян України під часу перетину тимчасово неконтрольованої Україною частини
державного кордону, №5405.
Законопроект доповів один з авторів народний депутат Муса Магомедов. Він
зазначив, що проектом передбачається звільнити від адміністративної
відповідальності за порушення порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію
України та виїзду з неї громадян України, які перетинають тимчасово
неконтрольовану Україною частину Українсько-Російського кордону у періоди
обмеженого функціонування контрольних пунктів в’їзду-виїзду на тимчасово
окуповані території.
Законопроектом пропонується внести зміни до ст. 204-2 Кодексу України про
адміністративні правопорушення, якими передбачити, що чинність цієї статті не
поширюється на випадки в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та
Луганській областях та виїзду з таких територій громадян України, які
перетинають тимчасово неконтрольовану Україною частину Українсько-Російського
кордону у періоди обмеженого функціонування контрольних пунктів в’їзду-виїзду
на тимчасово окуповані території. Також, пропонується встановити, що такі
періоди визначає Командувач об’єднаних сил.
Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді за результатами
розгляду направити законопроект на доопрацювання.
Члени Комітет також розглянули ряд законопроектів та прийняли рішення рекомендувати
Верховній Раді включити до порядку денного шостої сесії законопроекти:
- про внесення змін до Кримінального кодексу щодо посилення відповідальності
за самовільне зайняття земельної ділянки, №6123;
- про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо
посилення відповідальності за порушення правил використання земель та
самовільне зайняття земельної ділянки, №6124;
- про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу щодо покращення
доступу громадян до правосуддя, №6126;
- про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення
порядку встановлення поліцейського контролю за поведінкою окремих осіб,
звільнених з місць позбавлення волі, №6127;
- про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального
та Кримінального процесуального кодексів щодо удосконалення порядку
встановлення поліцейського контролю за поведінкою окремих осіб, звільнених з
місць позбавлення волі, №6128;
- про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та
Кримінального кодексу щодо вчинення повторного порушення, пов’язаного з
незаконною відмовою у доступі журналіста до інформації, №6136.
Новости по теме
{related-news}