Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики рекомендує Верховній Раді прийняти в цілому законопроекти щодо митного оформлення транспортних засобів, ввезених на територію України
radagov 09-апр, 21:00 193 ПолитикаЗасідання Комітету з
питань фінансів, податкової та митної політики відбулося 8 квітня в режимі
відеоконференції.
Члени Комітету розглянули
у другому читанні проекти законів, що стосуються митного оформлення
транспортних засобів, ввезених на територію України до 31 грудня 2020 року і
справляння відповідних податків та зборів: «Про внесення змін до Податкового
кодексу України щодо справляння податків і зборів, інших обов’язкових платежів,
об'єктом оподаткування якими є транспортні засоби» (№ 4643-д) і «Про
внесення змін до Митного кодексу України щодо тимчасового спрощення митного
оформлення транспортних засобів, ввезених на митну територію України» (№ 4644-д).
Народний депутат
Олександр Ковальчук, представляючи законопроекти, зауважив: «Проекти спрямовані
на вирішення проблеми, якій вже близько десяти років. Ми враховували саме ті
правки і пропозиції, які стосувались розробки механізму, який дозволить
українцям - власникам «євроблях» якомога швидше, прозоро, без корупційних схем
і просто схем, розмитнити свої транспортні засоби».
До законопроекту №4643-д
надійшло 77 пропозицій народних депутатів. Робочою групою Комітету було
додатково напрацьовано 10 правок. Загалом пропонується врахувати 35 пропозицій
і відхилити 52.
Зокрема, однією з
комітетських правок пропонується виключити норму щодо необхідності розробки та
затвердження Кабінетом Міністрів тимчасового порядку виконання митних
формальностей при митному оформленні транспортних засобів, оскільки в ньому
немає потреби.
Олександр Ковальчук також
зауважив, що більшість правок вносились до двох законопроектів синхронно.
Розглядаючи законопроект
№2644-д, Комітет підтримав правку, згідно з якою під митне оформлення транспортних
засобів за процедурою, передбаченою цим законопроектом, не підпадають
транспортні засоби, що класифікуються за товарними підпозиціями: 870310, 870340
і 871610.
Комітет затвердив
порівняльні таблиці до законопроектів і ухвалив рішення рекомендувати Верховній
Раді прийняти обидва законопроекти у другому читанні і в цілому.
Також Комітет розглянув у
другому читанні проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України
щодо скасування оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді
виплати за виробництво та/або розповсюдження реклами та удосконалення порядку
оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання нерезидентами
електронних послуг фізичним особам» (№ 4184).
Голова Комітету з питань
фінансів, податкової та митної політики і один із авторів законопроекту Данило
Гетманцев зупинився на низці спірних питань, які виникли під час опрацювання
законопроекту до другого читання. Зокрема, вони стосувалися оподаткування
освітніх послуг.
Данило Гетманцев наголосив,
що у законопроекті дається визначення електронних послуг і орієнтовний перелік
таких послуг, однак, він не розширює об’єкт оподаткування податком на додану
вартість (ПДВ), а лише пропонує особливий, спрощений, механізм реєстрації і
сплати ПДВ для надавачів електронних сервісів. Також передбачено пільгу для
надавачів освітніх електронних послуг, яка поширюється, як на резидентів, так і
нерезидентів.
Свою думку з даного
питання висловив голова Комітету з питань освіти, науки та інновацій Сергій
Бабак, який зазначив, що не заперечує проти оподаткування ПДВ освітніх послуг,
які надаються нерезидентами. Водночас, він звернувся з проханням звільнити від
сплати ПДВ послуги, які стосуються освітньої періодики, наукової періодики і
доступу до наукометричних баз даних.
Під час обговорення
народні депутати висловлювалися за звільнення від оподаткування надання усіх
освітніх послуг, що надаються в електронному вигляді фізичним особам.
Голова Комітету зауважив,
що ліцензовані освітні послуги, згідно з чинним законодавством, звільнені від
оподаткування і це пропонується залишити незмінним. Також залишається чинною
норма, що надавач послуг є платником податку лише у тому випадку, якщо обсяг
його операцій перевищує один мільйон гривень за останні 12 місяців.
За його словами, пропонується
запровадити додаткову пільгу - звільнити від ПДВ «постачання освітніх послуг
шляхом доступу до публічних освітніх та інформаційних ресурсів в мережі
інтернет з галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка
здобувачів вищої освіти».
Також було обговорено
норми законопроекту, якими пропонується скасувати, так званий, податок на
репатріацію для надавачів рекламних послуг.
Комітет ухвалив рішення врахувати
у порівняльній таблиці до законопроекту №4184, підготовленій до другого
читання, 60 пропозицій, поданих народними депутатами, а також пропозиції,
оголошені під час засідання. Комітет рекомендував Верховній Раді прийняти
законопроект у другому читанні та в цілому з необхідними техніко-юридичними
правками.
питань фінансів, податкової та митної політики відбулося 8 квітня в режимі
відеоконференції.
Члени Комітету розглянули
у другому читанні проекти законів, що стосуються митного оформлення
транспортних засобів, ввезених на територію України до 31 грудня 2020 року і
справляння відповідних податків та зборів: «Про внесення змін до Податкового
кодексу України щодо справляння податків і зборів, інших обов’язкових платежів,
об'єктом оподаткування якими є транспортні засоби» (№ 4643-д) і «Про
внесення змін до Митного кодексу України щодо тимчасового спрощення митного
оформлення транспортних засобів, ввезених на митну територію України» (№ 4644-д).
Народний депутат
Олександр Ковальчук, представляючи законопроекти, зауважив: «Проекти спрямовані
на вирішення проблеми, якій вже близько десяти років. Ми враховували саме ті
правки і пропозиції, які стосувались розробки механізму, який дозволить
українцям - власникам «євроблях» якомога швидше, прозоро, без корупційних схем
і просто схем, розмитнити свої транспортні засоби».
До законопроекту №4643-д
надійшло 77 пропозицій народних депутатів. Робочою групою Комітету було
додатково напрацьовано 10 правок. Загалом пропонується врахувати 35 пропозицій
і відхилити 52.
Зокрема, однією з
комітетських правок пропонується виключити норму щодо необхідності розробки та
затвердження Кабінетом Міністрів тимчасового порядку виконання митних
формальностей при митному оформленні транспортних засобів, оскільки в ньому
немає потреби.
Олександр Ковальчук також
зауважив, що більшість правок вносились до двох законопроектів синхронно.
Розглядаючи законопроект
№2644-д, Комітет підтримав правку, згідно з якою під митне оформлення транспортних
засобів за процедурою, передбаченою цим законопроектом, не підпадають
транспортні засоби, що класифікуються за товарними підпозиціями: 870310, 870340
і 871610.
Комітет затвердив
порівняльні таблиці до законопроектів і ухвалив рішення рекомендувати Верховній
Раді прийняти обидва законопроекти у другому читанні і в цілому.
Також Комітет розглянув у
другому читанні проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України
щодо скасування оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді
виплати за виробництво та/або розповсюдження реклами та удосконалення порядку
оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання нерезидентами
електронних послуг фізичним особам» (№ 4184).
Голова Комітету з питань
фінансів, податкової та митної політики і один із авторів законопроекту Данило
Гетманцев зупинився на низці спірних питань, які виникли під час опрацювання
законопроекту до другого читання. Зокрема, вони стосувалися оподаткування
освітніх послуг.
Данило Гетманцев наголосив,
що у законопроекті дається визначення електронних послуг і орієнтовний перелік
таких послуг, однак, він не розширює об’єкт оподаткування податком на додану
вартість (ПДВ), а лише пропонує особливий, спрощений, механізм реєстрації і
сплати ПДВ для надавачів електронних сервісів. Також передбачено пільгу для
надавачів освітніх електронних послуг, яка поширюється, як на резидентів, так і
нерезидентів.
Свою думку з даного
питання висловив голова Комітету з питань освіти, науки та інновацій Сергій
Бабак, який зазначив, що не заперечує проти оподаткування ПДВ освітніх послуг,
які надаються нерезидентами. Водночас, він звернувся з проханням звільнити від
сплати ПДВ послуги, які стосуються освітньої періодики, наукової періодики і
доступу до наукометричних баз даних.
Під час обговорення
народні депутати висловлювалися за звільнення від оподаткування надання усіх
освітніх послуг, що надаються в електронному вигляді фізичним особам.
Голова Комітету зауважив,
що ліцензовані освітні послуги, згідно з чинним законодавством, звільнені від
оподаткування і це пропонується залишити незмінним. Також залишається чинною
норма, що надавач послуг є платником податку лише у тому випадку, якщо обсяг
його операцій перевищує один мільйон гривень за останні 12 місяців.
За його словами, пропонується
запровадити додаткову пільгу - звільнити від ПДВ «постачання освітніх послуг
шляхом доступу до публічних освітніх та інформаційних ресурсів в мережі
інтернет з галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка
здобувачів вищої освіти».
Також було обговорено
норми законопроекту, якими пропонується скасувати, так званий, податок на
репатріацію для надавачів рекламних послуг.
Комітет ухвалив рішення врахувати
у порівняльній таблиці до законопроекту №4184, підготовленій до другого
читання, 60 пропозицій, поданих народними депутатами, а також пропозиції,
оголошені під час засідання. Комітет рекомендував Верховній Раді прийняти
законопроект у другому читанні та в цілому з необхідними техніко-юридичними
правками.
Новости по теме
{related-news}