Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо удосконалення законодавства в галузі зовнішньої реклами
radagov 17-мар, 17:28 193 ПолитикаКомітет з питань гуманітарної та
інформаційної політики на своєму засіданні, що відбулося 17 березня, розглянув
законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення
законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами №5094.
Народний депутат Олена Кондратюк,
представляючи законопроект, зазначила: «Цей проект Закону - напрацювання
багатьох депутатів і профільних асоціацій. Кожен з нас щоденно на власні очі
бачить, що сфера зовнішньої реклами потребує законодавчого регулювання.
Рекламний хаос на вулицях і дорогах є не прийнятним і не створює європейський
вигляд вулиць».
Вона повідомила, що в одному базовому
законі має бути консолідовано всі норми щодо зовнішньої реклами, зокрема
запроваджується схема розміщення рекламних конструкцій, будуть чітко прописані
вимоги видачі дозволів, плани розміщення рекламних конструкцій повинні
затверджуватися органами місцевого самоврядування, вся інформація про власників
буде розміщена на спеціальному сайті. Вперше запроваджується механізм контрою
за дотриманням вимог, що включає процедуру демонтажу самовільно встановлених
рекламних конструкцій.
«Ми передбачаємо, що в результаті
ухвалення Закону кількість рекламних конструкцій зменшиться до 50%, буде
ліквідовано нелегальний «сірий ринок», який зараз складає 40% і буде створено
нові правила гри для розвитку галузі», - додала Олена Кондратюк.
За її словами, наступним кроком має стати
розробка законопроекту щодо змісту реклами.
Заступник Голови Комітету Павло Сушко
зазначив, що проект Закону передбачає внесення змін до восьми законодавчих
актів і дає чіткі визначення соціальної реклами.
Закон «Про рекламу», прийнятий ще 1996 року, не
передбачив усіх особливостей функціонування рекламної сфери, зокрема, галузі
зовнішньої реклами. Тому прийняття
законопроекту обумовлене необхідністю урегулювання наявних проблем та створення
правових передумов для модернізації галузі зовнішньої реклами, сприятливих умов
для ведення господарської діяльності у цій галузі, збалансування інтересів
суб’єктів господарювання, органів влади та громадян при розміщенні зовнішньої
реклами.
Народні депутати прийняли рішення
відкласти розгляд законопроектів про внесення змін до деяких законів України
щодо розміщення зовнішньої реклами №4348, про внесення
змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання
відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху №4348-1, про внесення
змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо заборони
розміщення реклами на автошляхах №4534.
Члени Комітету рекомендують Верховній Раді
прийняти у першому читанні законопроект про Службу військового капеланства №4626.
Також народні депутати обговорили проблеми та проекти
комплексної меморіалізації Бабиного Яру разом із представниками наукових
інституцій, громадськості.
інформаційної політики на своєму засіданні, що відбулося 17 березня, розглянув
законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення
законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами №5094.
Народний депутат Олена Кондратюк,
представляючи законопроект, зазначила: «Цей проект Закону - напрацювання
багатьох депутатів і профільних асоціацій. Кожен з нас щоденно на власні очі
бачить, що сфера зовнішньої реклами потребує законодавчого регулювання.
Рекламний хаос на вулицях і дорогах є не прийнятним і не створює європейський
вигляд вулиць».
Вона повідомила, що в одному базовому
законі має бути консолідовано всі норми щодо зовнішньої реклами, зокрема
запроваджується схема розміщення рекламних конструкцій, будуть чітко прописані
вимоги видачі дозволів, плани розміщення рекламних конструкцій повинні
затверджуватися органами місцевого самоврядування, вся інформація про власників
буде розміщена на спеціальному сайті. Вперше запроваджується механізм контрою
за дотриманням вимог, що включає процедуру демонтажу самовільно встановлених
рекламних конструкцій.
«Ми передбачаємо, що в результаті
ухвалення Закону кількість рекламних конструкцій зменшиться до 50%, буде
ліквідовано нелегальний «сірий ринок», який зараз складає 40% і буде створено
нові правила гри для розвитку галузі», - додала Олена Кондратюк.
За її словами, наступним кроком має стати
розробка законопроекту щодо змісту реклами.
Заступник Голови Комітету Павло Сушко
зазначив, що проект Закону передбачає внесення змін до восьми законодавчих
актів і дає чіткі визначення соціальної реклами.
Закон «Про рекламу», прийнятий ще 1996 року, не
передбачив усіх особливостей функціонування рекламної сфери, зокрема, галузі
зовнішньої реклами. Тому прийняття
законопроекту обумовлене необхідністю урегулювання наявних проблем та створення
правових передумов для модернізації галузі зовнішньої реклами, сприятливих умов
для ведення господарської діяльності у цій галузі, збалансування інтересів
суб’єктів господарювання, органів влади та громадян при розміщенні зовнішньої
реклами.
Народні депутати прийняли рішення
відкласти розгляд законопроектів про внесення змін до деяких законів України
щодо розміщення зовнішньої реклами №4348, про внесення
змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання
відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху №4348-1, про внесення
змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо заборони
розміщення реклами на автошляхах №4534.
Члени Комітету рекомендують Верховній Раді
прийняти у першому читанні законопроект про Службу військового капеланства №4626.
Також народні депутати обговорили проблеми та проекти
комплексної меморіалізації Бабиного Яру разом із представниками наукових
інституцій, громадськості.
Новости по теме
{related-news}