Столиця недоотримує сотні мільйонів: хто винен і до чого тут Порошенко

Столиця недоотримує сотні мільйонів: хто винен і до чого тут Порошенко

Цими днями стало відомо, скільки столиця України заробляє на вуличній рекламі та чому ця сума кожного року стає меншою. Про це пише "Інформатор Гроші".
Як відзначається, за розміщення реклами в Києві відповідає комунальне підприємство "Київреклама", що підвладне Київській міській державної адміністрації. Зауважимо, що це підприємство є одним з небагатьох, яке значно поповнює бюджет міста.

Відтак, за 2019 рік підприємство розраховує заробити 216 млн 464 тис. грн. З них до бюджету повинно потрапити лише 104 млн 781 тис. грн. За 2018 рокі КП "Київреклама" заробило 246 млн 551 тис. грн, з них бюджет міста поповнився на 141 млн 482,4 тис. грн. А вже у 2017 році підприємство заробило 248 млн 593 тис. грн, поповнивши столичний бюджет на 156 млн 789 тис. грн.
Відтак, причиною того, що кожного року КП "Київреклама" заробляє все меше і менше, є реформа, яка розпочалася ще у тому ж 2017. З того часу у столиці було більше 12 тис. біл-бордів, сіті-лайтів та інших рекламних конструкцій, а зараз їх кількість скоротилася до 4 тис. 390 конструкцій. Щоправда, у зв'язку із таким значним зменшенням місці для розміщення, значно зросли ціни. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии