Що робити, коли Київстар вимикає зв'язок і інтернет у відключення світла

Компанія "Київстар" повідомив, що користувачам більше не потрібно запам’ятовувати та вводити комбінації з "зірочками" та "решітками" для управління своїм рахунком.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Тепер усі необхідні функції, такі як перевірка балансу, залишки по тарифу, роумінг, абонентська плата, послуга екстра гроші, підключення додаткових можливостей, переказ коштів та багато іншого, зібрані в одному місці – у мобільному додатку "Мій Київстар".
Що робити, коли Київстар вимикає зв'язок і інтернет у відключення світла

"Київстар". Фото: скрін youtube
У компанії зазначили, що цей додаток дозволяє зручно і швидко керувати всіма аспектами обслуговування. Однак під публікацією в офіційному Facebook-акаунті Київстару багато користувачів почали ділитися своїм негативним досвідом користування послугами оператора.
Деякі клієнти скаржаться на постійні проблеми з мобільним інтернетом, особливо під час відключень електроенергії. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии