В Ощадбанку неможливо вирішити проблеми: клієнти скаржаться на бездушних роботів

Ощадбанк отримав критику від клієнтів через погану роботу служби підтримки. Кілька користувачів висловили обурення щодо обслуговування в кол-центрі, де їм не вдавалося зв’язатися з операторами, що призводило до втрати часу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Сергій розповів про свій досвід, коли спробував дізнатися інформацію про своє карткове обслуговування. На дзвінок йому відповів автоматизований голос, після чого система постійно перекидувала його до різних фахівців, жоден з яких не зміг допомогти.
В Ощадбанку неможливо вирішити проблеми: клієнти скаржаться на бездушних роботів

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
Він витратив більше трьох годин, але жодного рішення не отримав. Клієнт зазначив, що банк більше схожий на кол-центр, у якому немає належних спеціалістів.
Інший користувач під ніком Bonzay також скаржився на неефективність "гарячої лінії", де доволі довго не було відповіді, а потім зв'язок просто обривався. Він стикався з ботом, який не міг дати конкретної інформації. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии