Блокування рахунку за активне використання картки: Monobank залишив клієнтку без грошей

Українка поскаржилася на Monobank через блокування рахунку терміном до 60 днів. Як стверджується у скарзі на порталі "Мінфін", обмеження застосували через активне використання картки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Клієнтка Monobank зазначила, що активно користувалася карткою до того моменту, поки її раптово не заблокували. У підтримці банку заявили, що обмеження запровадили для з'ясування інформації про отримані платежі.
Блокування рахунку за активне використання картки: Monobank залишив клієнтку без грошей

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
"2 тижні тому Монобанк заблокував мій рахунок через активне користування їх карткою. Дізналась я про блокування, коли намагалася провести оплату", - поділилася клієнтка.
Як виявилося, причиною блокування став один із перекладів, який надійшов на карту українки. Жінка надала всі необхідні документи, що підтверджують законність коштів, проте їй заявили, що чекати все одно доведеться 60 днів. При цьому жодним чином не можна скористатися грошима. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии