Воювати за гарячу воду більше не доведеться: як захистити свої права у сфері ЖКГ

Ваш дім – це ваша фортеця, де ви маєте право на комфорт та спокій. Комунальні підприємства покликані служити цій меті, але часто буває так, що права споживачів комунальних послуг порушуються, а інтереси не враховуються. Згідно з законодавством, існують конкретні випадки, коли можна звертатися за захистом і допомогою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Поставити на місце комунальників, що зарвалися, допоможе Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Ви маєте право звертатися за допомогою, якщо відчуваєте, що ваші права порушені. Це може стосуватися, наприклад, надмірних цін на житлово-комунальні послуги або недостатньої якості обслуговування.
Воювати за гарячу воду більше не доведеться: як захистити свої права у сфері ЖКГ

Комунальники, скріншот: YouTube
З моменту набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 8 березня 2024 року № 261, перевірки надання житлово-комунальних послуг може здійснювати Держпродспоживслужба. Згідно зі змінами, за наявності загрози, що негативно впливає на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини під час воєнного стану, дії комунальнків можуть бути піддані позаплановим заходам контролю. Ці заходи контролю охоплюють різні аспекти, включаючи формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захист прав споживачів та метрологічний нагляд. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии