Банкомат дав збій і не видав гроші: Monobank дав важливе роз'яснення для українців

Українці все частіше стикаються із ситуацією, коли банкомат починає відраховувати гроші, але згодом відбувається збій і готівка не видається на руки. При цьому запитувана сума успішно списується з рахунку. У Monobank дали важливе роз'яснення щодо цієї проблеми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Клієнт Monobank опублікував звернення, в якому йдеться про те, що він ще місяць тому намагався зняти гроші в банкоматі ПриватБанку, але через збій пристрій їх не видав. За його словами, спочатку йому пообіцяли повернути гроші за 14 днів, а потім порекомендували чекати ще два місяці.
Банкомат дав збій і не видав гроші: Monobank дав важливе роз'яснення для українців

Банкомат. Фото: скрін youtube
Фахівці Monobank пояснили, що терміни повернення коштів встановлені не самим банком, а правилами платіжної системи.
"За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок", - йдеться у повідомленні. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии