Клієнтка пройшла "7 кіл пекла", щоб оплатити платіж в Ощадбанку, але так і не змогла

Клієнтка Ощадбанку поскаржилася на жахливе обслуговування, намагаючись заплатити за іншу людину у відділенні. Виявляється, жінка звернулася до декількох людей, щоб знайти відповідь на своє запитання, проте, ніхто так і не зміг їй допомогти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Свій відгук клієнтка Ощадбанку залишила на сайті Мінфіну.
Громадянка стверджує, що 16 квітня вона звернулася до відділення Ощадбанку, щоб оплатити платіж іншої людини у розмірі 12 тисяч гривень. Коли вона запитала про це менеджера, то вона відповіла, що таке можливо, проте, жінка так і не змогла це зробити.
Клієнтка пройшла "7 кіл пекла", щоб оплатити платіж в Ощадбанку, але так і не змогла

Ощадбанк Фото: скрін youtube
"Черга до каси на годину. З трьох кас працює одна. Відстоявши чергу і згаявши годину часу, дізнаюсь від касира, що таку операцію неможливо зробити, ідіть звертайтесь до менеджера та сплачуйте через термінал. Менеджер пояснює, що терміналом можуть користуватись тільки кліенти Ощадбанку. Зателефонувавши на гарячу лінію, дізнаюсь, що в терміналі можлива авторизація через номер телефону. Обслуговування жахливе. З елементарних питань неможливо отримати відповідь", – незадоволено розповіла клієнтка банку. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии