"Повинен терміново...": у "ПриватБанку" відповіли, чи безпечно проходити "актуалізацію даних"

Один із найбільших українських державних банків України "ПриватБанк" зробив важливе нагадування для своїх клієнтів. Фахівці банку розповіли про важливість актуалізації даних. Суть цієї проблеми в тому, що у разі відсутності вичерпної інформації можуть виникнути проблеми з доступом до рахунків.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців "Приватбанку" на запитання клієнта на порталі Minfin.
Як йдеться у повідомленні одного з клієнтів, виникли труднощі з анкетними даними, наданими фінустанові, та доступом до власного рахунку.
"Повинен терміново...": у "ПриватБанку" відповіли, чи безпечно проходити "актуалізацію даних"

"ПриватБанк", фото: Знай.ua
"Отримав новий паспорт і одразу оновив анкетні дані у відділенні. Але не минуло й двох місяців, як 18.01.24 при спробі поповнити власний рахунок через касу у відділенні отримав відмову та змушений був заново надати паспортні дані. Після надання паспортних даних готівка була зарахована Але в той же день отримав повідомлення, що я повинен терміново надати... анкетні дані, інакше обслуговування буде припинено. При спробі оновити анкету онлайн система видає повідомлення про помилки і вимагає з'явитися у відділення", - йдеться у зверненні.
Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии