Клієнт YASNO заплатив рахунки вчасно, але гроші пішли в нікуди: "Брехуни та хапуги"
znajua 23-янв, 21:14 193 Новости КиеваКлієнт компанії YASNO зіткнувся з незручностями, опинившись вплутаним у події, на які не може вплинути. Його історія показала, як звичайне "заїкання" по телефону може перерости в негаразди з оплатою електроенергії та зникнення грошей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Коли йому зателефонувала оператор компанії, він "заїкнувся" з приводу того, щоб йому перерахували рахунки за електроенергію. Оператор, у свою чергу, запропонувала йому з'явитися з паперовими платіжками.

YASNO / фото
Ось тут і почалося цікаве: клієнт стверджує, що вже другий місяць поспіль не отримує рахунки.
Обурений клієнт висунув цілком логічні питання. Чому компанія надсилає рахунки "станом на 13 число", якщо він передає показання лічильників наприкінці місяця? І чому оплата, зроблена після 20-го числа, не враховується? Сообщает znaj.ua
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
Коли йому зателефонувала оператор компанії, він "заїкнувся" з приводу того, щоб йому перерахували рахунки за електроенергію. Оператор, у свою чергу, запропонувала йому з'явитися з паперовими платіжками.

YASNO / фото
Ось тут і почалося цікаве: клієнт стверджує, що вже другий місяць поспіль не отримує рахунки.
Обурений клієнт висунув цілком логічні питання. Чому компанія надсилає рахунки "станом на 13 число", якщо він передає показання лічильників наприкінці місяця? І чому оплата, зроблена після 20-го числа, не враховується? Сообщает znaj.ua
Новости по теме
{related-news}

