"Лохотрон чистої води": абоненти Lifecell скаржаться на дискримінацію у тарифах
znajua 08-ноя, 16:14 193 Новости КиеваАбоненти Lifecell скаржаться, що тарифи на зв'язок встановлюються не зовсім справедливо, особливо щодо тих, хто вже давно користується послугами оператора. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Українець стверджує, що у тарифних планах Lifecell проглядається певна дискримінація. Тож коли для нових абонентів цінник дуже привабливий, то абоненти, які користуються послугами довго, змушені платити більше.
Lifecell. Фото: скрін youtube
"А що це дискримінація в тарифах... Це виходить, що той хто користується оператором роки, платить за того, хто приєднався по перенесенню номера... Лохотрон чистої води", - поскаржився один з абонентів.
Lifecell. Фото: скрін youtube
Сообщает znaj.ua
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
Українець стверджує, що у тарифних планах Lifecell проглядається певна дискримінація. Тож коли для нових абонентів цінник дуже привабливий, то абоненти, які користуються послугами довго, змушені платити більше.
Lifecell. Фото: скрін youtube
"А що це дискримінація в тарифах... Це виходить, що той хто користується оператором роки, платить за того, хто приєднався по перенесенню номера... Лохотрон чистої води", - поскаржився один з абонентів.
Lifecell. Фото: скрін youtube
Сообщает znaj.ua
Новости по теме
{related-news}