"Лохотрон чистої води": абоненти Lifecell скаржаться на дискримінацію у тарифах

Абоненти Lifecell скаржаться, що тарифи на зв'язок встановлюються не зовсім справедливо, особливо щодо тих, хто вже давно користується послугами оператора. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Українець стверджує, що у тарифних планах Lifecell проглядається певна дискримінація. Тож коли для нових абонентів цінник дуже привабливий, то абоненти, які користуються послугами довго, змушені платити більше.
"Лохотрон чистої води": абоненти Lifecell скаржаться на дискримінацію у тарифах

Lifecell. Фото: скрін youtube
"А що це дискримінація в тарифах... Це виходить, що той хто користується оператором роки, платить за того, хто приєднався по перенесенню номера... Лохотрон чистої води", - поскаржився один з абонентів.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии