Клієнтка "Київстар" стверджує, що з її рахунку двічі зняли оплату за тариф, а оператори кидають слухавку

Компанія "Київстар" - популярний мобільний оператор, який заслужив довіру мільйонів українців.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


На рахунку компанії чимало задоволених українців, які не мають ніяких проблем з послугами. Тому підключають не лише пакет для мобільного зв'язку, а й домашній інтернет від компанії. Але є і ті, кому пощастило набагато менше.
Клієнтка "Київстар" стверджує, що з її рахунку двічі зняли оплату за тариф, а оператори кидають слухавку

"Київстар", скріншот: YouTube
Під однією з публікацій "Київстар" в Фейсбук, клієнтка оператора поскаржилася на жахливе обслуговування та здирництво. За словами жінки, з її рахунку двічі зняли абонплату.
"Не можна, щоб лишня гривня залишалася на рахунок, бо все познімають! Два рази зняли абонплату за тариф." стверджує клієнтка
Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии