Українка поскаржилася на "рабство" від "Київстару": може потрапити кожен

Один із трьох найбільших українських мобільних операторів "Київстар", який користується великою популярністю серед мешканців Києва, а також мешканців центральних областей нашої країни, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


На цей раз українка поділилася історією про те, як мобільний оператор буквально не хоче відпускати своїх абонентів. Головна проблема – клієнти не можуть призупинити дію номера просто так, необхідно пройти одразу кілька "тестів". Тож якщо ви захочете просто викинути "симку" - це проблему не вирішить.
Свою історію з "мобільним рабством" розповіла у мережі TikTok українка Тетяна Гера.
Українка поскаржилася на "рабство" від "Київстару": може потрапити кожен

Тетяна Гера, скріншот: TikTok
"Того дня, коли я купила картку "Київстар", я просто потрапила до них у рабство. Коротше, коли ще було погано з інтернетом, ці влучення у нас були я взяла собі додатково картку "Київстар", щоб у мене був інтернет. Ну а так, як я нею не користуюся вже дуже давно, а її потрібно оплачувати щомісяця 150 гривень, незалежно від того, користуєшся ти нею, чи ні - ти йдеш у мінус", - розповіла українка.
Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии