Розірвали контракт та залишили без заощаджень: клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася, що ніяк не може відновити рахунок
znajua 19-сен, 13:14 193 Новости КиеваОдна з клієнток Приватбанку звернулася до представників фінансової установи, з проблемою блокуванням карти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Жінка розповіла, що в один з днів зайшла в мобільний додаток банку та побачила, що карта заблокована. Вона відразу ж зателефонувала за номером, але її повідомили, що контракт з нею розірвали. При тому, що на банківському рахунку були заощадження, та картка була єдиною, куди надходила допомога на дитину.
Відгук клієнтки. Фото: скрін
За словами жінки така ситуація склалася не тільки в неї, а й багатьох пенсіонерів, які живуть в тимчасово окупованій частині країні - Енергодарі. І вони просто не в змозі щось самі вирішити з блокуванням рахунків.
У відповідь банк запропонував перевести залишки з рахунку на банківський рахунок іншого банку. Для цього необхідно взяти пакет документів та звернутися до найближчого відділення. Однак фінансова установа не врахувала, що клієнтка знаходиться на тимчасово окупованій території України, де не працюють банки, послуги пошти. Сообщает znaj.ua
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
Жінка розповіла, що в один з днів зайшла в мобільний додаток банку та побачила, що карта заблокована. Вона відразу ж зателефонувала за номером, але її повідомили, що контракт з нею розірвали. При тому, що на банківському рахунку були заощадження, та картка була єдиною, куди надходила допомога на дитину.
Відгук клієнтки. Фото: скрін
За словами жінки така ситуація склалася не тільки в неї, а й багатьох пенсіонерів, які живуть в тимчасово окупованій частині країні - Енергодарі. І вони просто не в змозі щось самі вирішити з блокуванням рахунків.
У відповідь банк запропонував перевести залишки з рахунку на банківський рахунок іншого банку. Для цього необхідно взяти пакет документів та звернутися до найближчого відділення. Однак фінансова установа не врахувала, що клієнтка знаходиться на тимчасово окупованій території України, де не працюють банки, послуги пошти. Сообщает znaj.ua
Новости по теме
{related-news}