Платіжки шлють, а скаржитися немає кому: YASNO дорікнули за хитре розподілення обов'язків
znajua 15-сен, 07:14 193 Новости КиеваВ Україні за забезпечення громадян електроенергією відповідає не одна компанія, а дві. Як показує практика, такий механізм влаштовує не всіх споживачів. Деякі з них скаржаться на погану якість надання послуг та ігнорування у разі виникнення проблем.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Українку не влаштовує те, як компанії поділили обов'язки між собою, адже одна займається постачанням електроенергії, а інша просто бере плату з населення.
Українці без світла, скріншот: YouTube
У результаті, коли їй відключили світло, вона не знала, до кого звертатися по допомогу. Про це жінка написала у негативному відгуку на сторінці Yasno у Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
Українку не влаштовує те, як компанії поділили обов'язки між собою, адже одна займається постачанням електроенергії, а інша просто бере плату з населення.
Українці без світла, скріншот: YouTube
У результаті, коли їй відключили світло, вона не знала, до кого звертатися по допомогу. Про це жінка написала у негативному відгуку на сторінці Yasno у Facebook.
"Як нема світла, то не знаєш до кого дзвонить. Та й ще спробуй дозвонись. Я не я, і хата не моя", - поскаржилася вона.
Сообщает znaj.uaНовости по теме
{related-news}