Непідйомних тарифів замало: "Київстар" двічі знімає абонплату з клієнтів
znajua 24-авг, 07:14 193 Новости КиеваУкраїнка заявила, що "Київстар" двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Свою скаргу вона розмістила у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Абонентка запевняє, що мобільний оператор двічі зняв із її рахунку кошти під час активації пакета послуг за тарифом. За її словами, списання відбулися з різницею у 19 секунд.
"Київстар". Фото: скрін youtube
"Стільки років з вами, а дедалі більше розчарувань щодо якості вашої роботи. З останніх - прошу повернути на рахунок повторно зняту оплату за тариф. Одна знята автоматично, друга позачергово - з різницею в 19 секунд. Повідомлення про автоматичне зняття коштів для оплати тарифу прийшло вже після замовлення позачергового нарахування пакета послуг”, – поділилася клієнтка.
"Київстар". Фото: скрін youtube
Абонентка заявила, що зверталася на підтримку, проте допомогти їй поки що не змогли. Вона закликала повернути частину суми на її мобільний рахунок. Сообщает znaj.ua
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
Абонентка запевняє, що мобільний оператор двічі зняв із її рахунку кошти під час активації пакета послуг за тарифом. За її словами, списання відбулися з різницею у 19 секунд.
"Київстар". Фото: скрін youtube
"Стільки років з вами, а дедалі більше розчарувань щодо якості вашої роботи. З останніх - прошу повернути на рахунок повторно зняту оплату за тариф. Одна знята автоматично, друга позачергово - з різницею в 19 секунд. Повідомлення про автоматичне зняття коштів для оплати тарифу прийшло вже після замовлення позачергового нарахування пакета послуг”, – поділилася клієнтка.
"Київстар". Фото: скрін youtube
Абонентка заявила, що зверталася на підтримку, проте допомогти їй поки що не змогли. Вона закликала повернути частину суми на її мобільний рахунок. Сообщает znaj.ua
Новости по теме
{related-news}