"З голого по нитці - банкірам сорочка": як термінали "Ощадбанку" обдирають українців

Українець поскаржився на роботу "Ощадбанку", а саме терміналів самообслуговування. Він запевняє, що фінустанова наживається на клієнтах. Про це він написав на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Українець заявив, що скористався терміналом "Ощада" для оплати комуналки і наприкінці операції залишилася решта, яку він вирішив перевести на мобільний рахунок, проте йому повідомили, що послуга не працює. Йому запропонували переказати кошти на благодійність чи картку.
"З голого по нитці - банкірам сорочка": як термінали "Ощадбанку" обдирають українців

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
Чоловік так і не зміг повернути гроші, оскільки карти "Ощада" у нього немає, а співробітниці відділення почали спілкуватися з ним у досить грубій формі. Після цього він звернувся на гарячу лінію і зробив висновок із того, що сталося.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии