Як виправити показники електролічильника, які були передані неправильно: інструкція від YASNO

Українці щомісяця передають показники електролічильника й ніхто не застрахований від помилки у цифрах. Що робити, якщо переплутали показники, розповіли у компанії YASNO.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


При передачі показників електролічильника можна припуститися помилки в цифрах або переплутати показання день/ніч. В результаті платіжка за спожиту електроенергію прийде із неправильними нарахуваннями. Проте неприємностей можна уникнути, якщо вчасно звернутися до постачальника.
Як виправити показники електролічильника, які були передані неправильно: інструкція від YASNO

Передача показників, скріншот: YouTube

Як виправити неправильні показники лічильника:


зателефонувати до центру підтримки YASNO за номерами (044/067/066/093) 277-18-18;
написати в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook або надіслати листа на електронну адресу – [email protected];
особисто звернеться до енергоофісу постачальника.

Електролічильник. Фото: YouTube
"Важливо пам'ятати, щоб оплачувати тільки фактично спожиту електроенергію, потрібно щомісяця з 1 по 3 число повідомляти коректні свідчення лічильника", - нагадують у компанії. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии