Що робити, якщо довго не передавали показання лічильників за гарячу воду: у "Київтеплоенерго" дали інструкцію

Українці були змушені виїхати за кордон на початку повномасштабної війни та протягом цього року, внаслідок чого довго не передавали показання лічильників, але це одна з причин.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


У пресслужбі "Київтеплоенерго" повідомили, що робити у тому випадку, якщо показання лічильників на гарячу воду тривалий час не фіксувалися та не передавалися до відповідних служб, а також як вчинити, якщо внесли невірні дані.
Що робити, якщо довго не передавали показання лічильників за гарячу воду: у "Київтеплоенерго" дали інструкцію

Тарифи на воду. Фото: скрін youtube
Українцям у такій ситуації радять зробити контрольне зняття показань приладу обліку та зафіксувати фактичне споживання гарячої води. Завдяки тому, що споживач передасть актуальні дані, йому проведуть перерахунок за отримані комунальні послуги.
Контрольне зняття показань лічильника здійснює Комунальний концерн "Центр комунального сервісу", але процедуру проводять уповноважені на це працівники Київтеплоенерго. Послугу може замовити будь-який споживач за посиланням або за телефоном (044) 247-40-40. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии