Українка втратила 2,5 тисячі гривень, але "ПриватБанк" переклав усю провину: "Це недбалість"

Навіть під час війни шахраям вистачає совісті розводити українців за гроші. Так, клієнтка "ПриватБанку" стала жертвою злочинців і втратила понад 2500 гривень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Українка у відгуку на порталі Мінфін розповіла, що аферисти вкрали з її картки гроші, при цьому банк не запросив підтвердження операції за допомогою СМС або повідомлення Приват24, як це буває зазвичай. У неї виникли сумніви, як установа дбає про безпеку клієнтів та їх кошти.
Українка втратила 2,5 тисячі гривень, але "ПриватБанк" переклав усю провину: "Це недбалість"

Банкомат ПриватБанку. Фото: скрін youtube
"Навіть у ситуації, коли шахраї змогли роздобути незаконним шляхом CVV2 код, то чому не було підтвердження через Приват24 чи СМС-повідомлення? Коли я роблю оплату в інтернеті, то завжди вибиває таке підтвердження, а тут просто списали вказані кошти. Як працює служба безпеки ПриватБанку? Чому банк не вживає заходів щодо забезпечення безпечного та захищеного еквайрингу?", - написала клієнтка.

Вона вимагає, щоб ПриватБанк відшкодував їй вкрадену суму та звинувачує недбалих працівників. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии