Клієнт Київстар поскаржився на зависокі тарифи: "У 2,5 раза вища ніж на передплаті"

Мобільний оператор Київстар не так давно агітував українців переходити на контрактну форму оплати своїх послуг.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Пройшов деякий час і клієнти, які перейшли на контракт скаржаться, що оператор підвищує ціни непомірно, за словами одного з клієнтів мобільного оператора, ціни у 2,5 раза вищі ніж є на передоплаті. Свій відгук українець залишив під дописом Київстар у Facebook.
Клієнт Київстар поскаржився на зависокі тарифи: "У 2,5 раза вища ніж на передплаті"

Київстар, скріншот: YouTube
Запропонувати перейти на контракт, а потім регулярно підвищувати вартість обслуговування до 400-500 грн на місяць. Дякую, не треба — спочатку написав українець.

Проте адміністратори відписали, що вартість послуг не може залишатися не змінною. Ні на номерах по договору, ні на передплаченій формі. Тоді клієнт Київстару зазначив, що ціна між передплатою та контрактом відрізняється у 2,5 рази. Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии