"Шукаєте дурнів?": у "Нафтогазі" розповіли, чому в платіжках з'явилися неправильні суми
znajua 02-май, 20:14 193 Новости КиеваДля наших читачів, які уважно стежать за своїми платіжками за комуналкою, є важлива інформація. Справа в тому, що деякі українці не можуть передати дані лічильників через те, що на сайті в особистому кабінеті вже "поставлено" показники.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Буває таке, що показники внесені неправильно, а виправляти це, крім самого власника рахунку, не буде.
Саме про таку ситуацію і розповіла українка, яка вирішила звернутися до представників постачальника в мережі Facebook.
Нафтогаз, скріншот: YouTube
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
Буває таке, що показники внесені неправильно, а виправляти це, крім самого власника рахунку, не буде.
Саме про таку ситуацію і розповіла українка, яка вирішила звернутися до представників постачальника в мережі Facebook.
Нафтогаз, скріншот: YouTube
"Чому компанія поводить себе некоректно? Чому я тільки хотіла внести показники, відкрила кабінет і що я бачу там стоять показники, за які вже проплачено! Це як назвати? Шукаєте дурнів - може прокотити? поставили куби, які захотіли і виправляти не збираєтеся! Що за нахабство?", - обурилася клієнтка.
Сообщает znaj.uaНовости по теме
{related-news}