87-річний українець "набалакав" з сайтом для дорослих на понад 300 грн в "борг" Київстар: "Скаржитись нема куди"

Українка розмістила допис у Facebook та підкреслила, що це скарга на мобільного оператора, який дозволяє "набалакати" в борг велетенські суми боргу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Українка поскаржилася на компанію "Київстар", яка виставила в "борг" незрозумілий рахунок. Свій допис українка попросила вважати скаргою на роботу компанії, яка надає послуги.
87-річний українець "набалакав" з сайтом для дорослих на понад 300 грн в "борг" Київстар: "Скаржитись нема куди"

Київстар, скріншот: YouTube
"Була на прийомі в офісі послуг Київ, Хрещатик, 13. Талон №510, робоче місце 2. Цікавилася незрозумілим рахунком, який було виставлено за номером, який я сплачую, а користується ним людина дуже поважного віку (87 р.). Операторка, заглянув у програму і в наш телефонний апарат, сказала, що це рахунок 310 грн за розмову з абонентом з Казахстану від 02.03.23, розмова продовжувалася 1 год 24 хв. Безумовно, мій абонент такої розмови не вів. Я спитала операторку, як поскаржитися? Вона сказала щось на кшталт :"Бери або плати", тобто, якщо в "базі" розмова була, — скаржитися нема куди, сплачуйте.

Жінка "борг" заплатила, але на цьому не зупинилася. Вона вирішила самотужки дізнатися, що це за "номер з Казахстану". Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии