"Дякую, від усіх українців...": клієнти "Ощадбанку" втратили доступ до програми, гроші побачити неможливо

Великий український державний банк "Ощадбанк", у якому більшість громадян отримують свої законні соціальні виплати, продовжує давати "збої" у роботі. Цього разу постала проблема, яку досі ніхто не може вирішити, люди на окупованих територіях не можуть отримати доступ до мобільного додатку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Українець скаржиться, що не може отримати доступ до програми "Ощад" за допомогою пароля у мобільному повідомленні.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Дякую, від усіх українців...": клієнти "Ощадбанку" втратили доступ до програми, гроші побачити неможливо

Ощадбанк, скриншот: Minfin
"З останнім оновленням "знаменитого" нового додатка "Ощад", стало неможливо увійти за допомогою смс-коду, код підтвердження надається тільки через дзвінок, який неможливо отримати, коли знаходишся в роумінгу рос. операторів." Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии