Нав'язали картку та відмовились від відповідальності: клієнт ПриватБанку "нагодував" шахраїв за кордоном на 10 тисяч грн
znajua 21-фев, 01:14 193 Новости КиеваПідприємець, який користується послугами ПриватБанку поскаржився на систему безпеки, яка допустила зняття грошей з карти "ключ до рахунку" ФОП через POS термінали за кордоном.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Про інцидент було опублікувано на порталі Мінфін. Впродовж кількох днів з його рахунку фізичної особи-підприємця списувалися 50-100 доларів на оплату товарів у торгових точках США. Поки власник карти побачив у додатку транзакції, загальна сума вкрадених коштів склала більш як 10 тис. грн. Клієнт одразу заблокував рахунок і подав заявку на повернення фінансів.
Приватбанк. Фото: скрін youtube
Але через два тижні після блокування надійшло сповіщення про нову спробу оплати в американському супермаркеті побутової техніки. Чоловік звернувся в ПриватБанк для оперативного реагування, але у відповідь отримав лише стандартні механічні поради не передавати дані карти третім особам.
Через двадцять днів після подання заяви на повернення банк проінформував користувача послуг про неможливість виконати звернення, не пояснивши причину відмови. Сообщает znaj.ua
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
Про інцидент було опублікувано на порталі Мінфін. Впродовж кількох днів з його рахунку фізичної особи-підприємця списувалися 50-100 доларів на оплату товарів у торгових точках США. Поки власник карти побачив у додатку транзакції, загальна сума вкрадених коштів склала більш як 10 тис. грн. Клієнт одразу заблокував рахунок і подав заявку на повернення фінансів.
Приватбанк. Фото: скрін youtube
Але через два тижні після блокування надійшло сповіщення про нову спробу оплати в американському супермаркеті побутової техніки. Чоловік звернувся в ПриватБанк для оперативного реагування, але у відповідь отримав лише стандартні механічні поради не передавати дані карти третім особам.
Через двадцять днів після подання заяви на повернення банк проінформував користувача послуг про неможливість виконати звернення, не пояснивши причину відмови. Сообщает znaj.ua
Новости по теме
{related-news}