Сплатив покупку – залишився без товару та грошей: українець поскаржився, що ПриватБанк обібрав його до нитки

Українець поділився неприємним досвідом співпраці із ПриватБанком. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.


Чоловік розповів, що карткою ПриватБанку він вирішив сплатити покупку в інтернеті. В результаті, крім того, що з нього взяли кілька комісій, кошти були заблоковані і він залишився без грошей і товару.
Сплатив покупку – залишився без товару та грошей: українець поскаржився, що ПриватБанк обібрав його до нитки

ПриватБанк, скріншот: YouTube
Тижня 3 тому, довелося через цей, банк мрії, сплатити рахунок в інтернеті, на жаль іншого варіанту не було, загалом приват зняв свої відсотки при поповненні рахунку, потім зняв відсотки при оплаті в інтернеті та успішно заблокував гроші, в результаті на передовий захисники не отримали сигарети, а купити їх там просто ніде


Приватбанк. Фото: скрін youtube
Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии