Запуск першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг почнеться зі Святошинського ЦНАПу
znajua 28-окт, 20:56 193 Новости КиеваПро це йшлося на брифінгу, у якому взяв участь перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, повідомляє Офіційний портал Києва.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
«Я бачу символізм у сьогоднішньому заході, адже 10 років тому ми відкрили перший Центр надання адміністративних послуг на Дніпровській набережній, який став навчальною базою для усіх працівників мережі ЦНАПів. Сьогодні в Києві працюють обладнані за найвищими сучасними стандартами 15 центрів надання адміністративних послуг. Прийом ведуть більше 400 універсальних висококваліфікованих адміністраторів. Через ЦНАП надається більше 200 видів послуг», – розповів Микола Поворозник.
Запуск першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг у Святошинському ЦНАПі
За його словами, сьогодні ЦНАПи стали місцем, куди містяни йдуть із різноманітними питаннями щодо отримання адмінпослуг, адже саме тут вони можуть отримати кваліфіковану допомогу.
«Моніторинг роботи ЦНАпів сьогодні відбувається постійно завдяки роботі кол-центру за принципом єдиної «гарячої лінії». Це дозволяє покращити якість надання консультацій. Крім того, залишити відгук про роботу центру можна на Веб-порталі адміністративних послуг міста Києва. ЦНАПи продовжують розвиватися, і додаткова оцінка надання адмінпослуг стане ще одним каналом зворотного зв’язку з відвідувачами центрів, адже будь-який контроль спрямований на те, щоб покращити якість надання адмінпослуг», – підкреслив Микола Поворозник. Сообщает znaj.ua
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.
«Я бачу символізм у сьогоднішньому заході, адже 10 років тому ми відкрили перший Центр надання адміністративних послуг на Дніпровській набережній, який став навчальною базою для усіх працівників мережі ЦНАПів. Сьогодні в Києві працюють обладнані за найвищими сучасними стандартами 15 центрів надання адміністративних послуг. Прийом ведуть більше 400 універсальних висококваліфікованих адміністраторів. Через ЦНАП надається більше 200 видів послуг», – розповів Микола Поворозник.
Запуск першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг у Святошинському ЦНАПі
За його словами, сьогодні ЦНАПи стали місцем, куди містяни йдуть із різноманітними питаннями щодо отримання адмінпослуг, адже саме тут вони можуть отримати кваліфіковану допомогу.
«Моніторинг роботи ЦНАпів сьогодні відбувається постійно завдяки роботі кол-центру за принципом єдиної «гарячої лінії». Це дозволяє покращити якість надання консультацій. Крім того, залишити відгук про роботу центру можна на Веб-порталі адміністративних послуг міста Києва. ЦНАПи продовжують розвиватися, і додаткова оцінка надання адмінпослуг стане ще одним каналом зворотного зв’язку з відвідувачами центрів, адже будь-який контроль спрямований на те, щоб покращити якість надання адмінпослуг», – підкреслив Микола Поворозник. Сообщает znaj.ua
Новости по теме
{related-news}