Не для наших доріг: у Києві радянську "Волгу" поклали "пузом" в асфальт

Не для наших доріг: у Києві радянську "Волгу" поклали "пузом" в асфальт

На вулицях українських міст автомобілі родом з СРСР-рідкість, на яку звертають увагу перехожі. Особливо пильної уваги заслуговують рідкісні моделі і автомобілі, яким провели Тюнінг. Оригінальні зміни роблять такі машини унікальними і доповнюють їх характером.
Так у Києві виявили "Волгу", яка зазнала оригінальних змін. Зокрема, власник зменшив дорожній просвіт і опустив кузов машини. Тепер по бордюрах і бездоріжжям йому не поїздити.

Власник Не перефарбовував свою "ластівку", а також не доповнив кузов іншими більш сучасними деталями. Однак автомобіль став більш помітним і навіть потрапив в мережу.
Дана машина стояла на вулиці Володимирській. Користувачі Мережі задалися питання, як з таїм низьким кліренсом можна взагалі їздити по дорогах. Адже будь-яка яма може перетворитися на безвихідну ситуацію.Нагадавши, Знай писав, що 70-ті роки двадцятого століття увійшли в історію як " епоха застою". Не виключено, що дане історико-ідеологічне кліше застосовується до будь-яких міст, але тільки не до Першої столиці України. Харків будувався, ріс, розвивався, виробляв значну кількість складної продукції. Місто вважалося одним з найбільших промислових, культурних і наукових центрів Радянського Союзу, обласним центром Радянської України.
Також Знай повідомляв, що рідкісну "Волга" ГАЗ-2401, яка була випущена в 1983 році продають за величезні грошіі. йдеться про 100 тисяч доларів. Що ж в ньому унікального? За заявою власника, автомобіль практично не використовувався, що натякає на його відмінний стан.
Нещодавно Знай передавав, що всі радянські автомобілі були оснащені гратами на задній частині кузова, але з часом всі вони кудити пропали. Ними були оснащені оновлені» копійки « — ВАЗ-21011 і 21013, поширилися на» трійки«,» п'ятірки«,»шістки". Стояли такі на пізніх задньопривідних "москвичах»і "волгах".

Сообщает znaj.ua

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии