Столичні поліцейські та курсанти пройшли тренінги з ефективної комунікації
npuekievua 29-сен, 14:00 193 ПроисшествияЗа ініціативи керівництва поліції Києва протягом трьох місяців курсанти Національної академії внутрішніх справ та працівники столичного главку поліції вивчали методи ефективної комунікації та відпрацьовували практики встановлення психологічного контакту з громадянами.
З липня по вересень поточного року на базі Голосіївського управління поліції та столичного главку поліції співробітники відділу психологічного забезпечення провели 8 тренінгів щодо особливостей комунікації у стресових ситуаціях, встановлення психологічного контакту. Заняття пройшли курсанти освітньої програми «2 роки курсант – 1 рік слухач» та випускники Національної академії внутрішніх справ, а також співробітники ювенальної превенції та управління інформаційно-аналітичної підтримки.
Як зазначив начальник відділу психологічного забезпечення ГУНП у м. Києві Денис Романенко, метою навчання є отримання майбутніми фахівцями та діючими співробітниками поліції навичок ведення ефективного діалогу та спілкування з громадянами у стресовій ситуації:
«Ми розглядали правила встановлення психологічного контакту, вербальну та невербальну комунікацію. Також обговорили особливості протидії маніпуляціям, методи активного слухання, техніки управління чужою агресією, які допомагають мирно вийти з будь-якої стресової ситуації. Потім групи розділялись на підгрупи, які моделювали певні життєві ситуації, аби відпрацювати отримані теоретичні знання на практиці. Завданням кожної підгрупи було встановлення психологічного контакту з умовним правопорушником чи потерпілим і позитивне вирішення ситуації».
Такі заняття планують проводитись на постійній основі з метою набуття навичок ефективного спілкування поліцейських з населенням.
Відділ комунікації поліції Києва
Анастасія Костюченко
З липня по вересень поточного року на базі Голосіївського управління поліції та столичного главку поліції співробітники відділу психологічного забезпечення провели 8 тренінгів щодо особливостей комунікації у стресових ситуаціях, встановлення психологічного контакту. Заняття пройшли курсанти освітньої програми «2 роки курсант – 1 рік слухач» та випускники Національної академії внутрішніх справ, а також співробітники ювенальної превенції та управління інформаційно-аналітичної підтримки.
Як зазначив начальник відділу психологічного забезпечення ГУНП у м. Києві Денис Романенко, метою навчання є отримання майбутніми фахівцями та діючими співробітниками поліції навичок ведення ефективного діалогу та спілкування з громадянами у стресовій ситуації:
«Ми розглядали правила встановлення психологічного контакту, вербальну та невербальну комунікацію. Також обговорили особливості протидії маніпуляціям, методи активного слухання, техніки управління чужою агресією, які допомагають мирно вийти з будь-якої стресової ситуації. Потім групи розділялись на підгрупи, які моделювали певні життєві ситуації, аби відпрацювати отримані теоретичні знання на практиці. Завданням кожної підгрупи було встановлення психологічного контакту з умовним правопорушником чи потерпілим і позитивне вирішення ситуації».
Такі заняття планують проводитись на постійній основі з метою набуття навичок ефективного спілкування поліцейських з населенням.
Відділ комунікації поліції Києва
Анастасія Костюченко
Новости по теме
{related-news}