«Наша зброя – це слово», - поліцейська Інна Бевза
npuekievua 01-мар, 18:28 193 ПроисшествияГоловним завданням поліції діалогу під час масових заходів є перемовини з організаторами акцій, підтримання постійної комунікації та мінімізація можливих сутичок.
У столиці регулярно відбуваються заходи за масовою участю громадян, у тому числі мітинги, демонстрації та акції. Для забезпечення правопорядку під час цих заходів залучаються співробітники різних підрозділів столичної поліції, а з метою врегулювання можливих конфліктних ситуацій – відділ превентивної комунікації, або за негласною назвою «Поліція діалогу».
Як розповіла інспектор поліції діалогу столичного главку Інна Бевза, основним завданням цього підрозділу, який вперше запрацював у 2017 році, є попередження конфліктів, а головним інструментом – слово:
«Ми завжди сприяємо у проведенні масових заходів шляхом налагодження комунікативного контакту з організаторами та учасниками до і під час проведення акцій. Роз’яснюємо норми чинного законодавства та попереджуємо про відповідальність за вчинення протиправних дій. Наша мета – це налагодження контакту з агресивно налаштованими та активними учасниками для мирного проведення заходів. У більшості випадків спілкування дає свій позитивний результат і зібрання громадян проходять мирно».
Також працівники відділу працюють над вдосконаленням своїх професійних навичок. Поліцейські проходять тренінги з технік ненасильницького спілкування та психологічних аспектів ефективного діалогу.
«Наш відділ постійно підтримує діалог з громадянами, тож це сприяє зміцненню довіри людей до поліції. Негласним гаслом роботи підрозділу є «послухай і почуй», тобто діалог заради порозуміння. Тож якщо ми хочемо жити у мирному суспільстві, то потрібно почати розмовляти», - додала поліцейська.
Відділ комунікації поліції Києва
Анастасія Костюченко
У столиці регулярно відбуваються заходи за масовою участю громадян, у тому числі мітинги, демонстрації та акції. Для забезпечення правопорядку під час цих заходів залучаються співробітники різних підрозділів столичної поліції, а з метою врегулювання можливих конфліктних ситуацій – відділ превентивної комунікації, або за негласною назвою «Поліція діалогу».
Як розповіла інспектор поліції діалогу столичного главку Інна Бевза, основним завданням цього підрозділу, який вперше запрацював у 2017 році, є попередження конфліктів, а головним інструментом – слово:
«Ми завжди сприяємо у проведенні масових заходів шляхом налагодження комунікативного контакту з організаторами та учасниками до і під час проведення акцій. Роз’яснюємо норми чинного законодавства та попереджуємо про відповідальність за вчинення протиправних дій. Наша мета – це налагодження контакту з агресивно налаштованими та активними учасниками для мирного проведення заходів. У більшості випадків спілкування дає свій позитивний результат і зібрання громадян проходять мирно».
Також працівники відділу працюють над вдосконаленням своїх професійних навичок. Поліцейські проходять тренінги з технік ненасильницького спілкування та психологічних аспектів ефективного діалогу.
«Наш відділ постійно підтримує діалог з громадянами, тож це сприяє зміцненню довіри людей до поліції. Негласним гаслом роботи підрозділу є «послухай і почуй», тобто діалог заради порозуміння. Тож якщо ми хочемо жити у мирному суспільстві, то потрібно почати розмовляти», - додала поліцейська.
Відділ комунікації поліції Києва
Анастасія Костюченко
Новости по теме
{related-news}