Американський перемовник провів столичним поліцейським тренінг з ведення кризових переговорів
npuekievua 10-янв, 19:54 193 ПроисшествияЗустріч відбулася з метою отримання знань та навичок технік дескалації суспільної напруги не тільки працівниками відділу превентивної комунікації, а й представниками інших структурних підрозділів поліції.
Захід відкрила Голова ГО «Український центр Ненасильницького спілкування і примирення «Простір Гідності» Олена Ганцяк-Каськів, яка подякувала тренеру Марку Лоусеру - ветерану морської піхоти США і поліцейському-інструктору з ведення кризових переговорів, зокрема у випадку захоплення заручників, за досвід, котрим він поділився зі столичними копами. Участь у тренінгу взяли працівники поліції діалогу, дільничні офіцери поліції, працівники превентивної діяльності, психологи, а також спецпризначенці та КОРДівці.
Захід проводився на навчальній платформі Школи Інженерів Порозуміння в рамках проекту «Діалог задля вирішення конфліктів», що здійснюється в Україні Українським центром Ненасильницького спілкування і примирення «Простір Гідності» у партнерстві з ПАКС Нідерланди за фінансової підтримки Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини.
Як розповіла начальник відділу превентивної комунікації поліції Києва Вікторія Азарова, на тренінгу з налагодження спілкування між різними соціальними групами правоохоронці розглянули основні проблеми, з якими вони зіштовхуються у роботі під час ведення переговорів й вирішення кризових ситуацій:
«Ми обговорили надзвичайні та типові ситуації, які можуть скластись під час проведення масових зібрань громадян. Також ми удосконалювали моделі спілкування та поведінки з різними категоріями осіб».
Марк Лоусер розповів, що поліцейські бачать проблему і її вирішення:
«Нам подобається відразу переходити до вирішення цих проблем, і в багатьох викликах ми можем це зробити. Водночас , коли ми працюєм з людиною в кризовому стані, на шляху вирішення є перешкоди. Наприклад, захоплення заручників - в цьому випадку є проблемою і сам заручник. Іншою перепоною може бути місце, де відбувається ситуація, чи в місті, чи в будинку, квартирі, компанії, чи банку або ж у в’язниці».
Правоохоронці активно вели діалог із американським перемовником та задавали йому питання.
«Ефективна комунікація правоохоронців із людьми, які опинились або перебувають у кризовому стані та можуть зашкодити власному життю, або життю та здоров’ю інших осіб, а також дає можливість знизити напруження натовпу, уникнути конфлікту та силового втручання. Поліцейські готові використовувати набуті знання, як в роботі, так і в повсякденному житті», – додала Вікторія Азарова.
Наприкінці авторського тренінгу для спеціалістів силових структур під назвою «Кризові переговори. Втручання при спробах скоєння суїциду» учасники отримали сертифікати, що підтверджують успішне проходження тренінгу. А це для поліцейських - ще одне досягнення на шляху до припинення кризових ситуацій та конфліктів.
Відділ комунікації поліції Києва
Анна Зубрєва
Захід відкрила Голова ГО «Український центр Ненасильницького спілкування і примирення «Простір Гідності» Олена Ганцяк-Каськів, яка подякувала тренеру Марку Лоусеру - ветерану морської піхоти США і поліцейському-інструктору з ведення кризових переговорів, зокрема у випадку захоплення заручників, за досвід, котрим він поділився зі столичними копами. Участь у тренінгу взяли працівники поліції діалогу, дільничні офіцери поліції, працівники превентивної діяльності, психологи, а також спецпризначенці та КОРДівці.
Захід проводився на навчальній платформі Школи Інженерів Порозуміння в рамках проекту «Діалог задля вирішення конфліктів», що здійснюється в Україні Українським центром Ненасильницького спілкування і примирення «Простір Гідності» у партнерстві з ПАКС Нідерланди за фінансової підтримки Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини.
Як розповіла начальник відділу превентивної комунікації поліції Києва Вікторія Азарова, на тренінгу з налагодження спілкування між різними соціальними групами правоохоронці розглянули основні проблеми, з якими вони зіштовхуються у роботі під час ведення переговорів й вирішення кризових ситуацій:
«Ми обговорили надзвичайні та типові ситуації, які можуть скластись під час проведення масових зібрань громадян. Також ми удосконалювали моделі спілкування та поведінки з різними категоріями осіб».
Марк Лоусер розповів, що поліцейські бачать проблему і її вирішення:
«Нам подобається відразу переходити до вирішення цих проблем, і в багатьох викликах ми можем це зробити. Водночас , коли ми працюєм з людиною в кризовому стані, на шляху вирішення є перешкоди. Наприклад, захоплення заручників - в цьому випадку є проблемою і сам заручник. Іншою перепоною може бути місце, де відбувається ситуація, чи в місті, чи в будинку, квартирі, компанії, чи банку або ж у в’язниці».
Правоохоронці активно вели діалог із американським перемовником та задавали йому питання.
«Ефективна комунікація правоохоронців із людьми, які опинились або перебувають у кризовому стані та можуть зашкодити власному життю, або життю та здоров’ю інших осіб, а також дає можливість знизити напруження натовпу, уникнути конфлікту та силового втручання. Поліцейські готові використовувати набуті знання, як в роботі, так і в повсякденному житті», – додала Вікторія Азарова.
Наприкінці авторського тренінгу для спеціалістів силових структур під назвою «Кризові переговори. Втручання при спробах скоєння суїциду» учасники отримали сертифікати, що підтверджують успішне проходження тренінгу. А це для поліцейських - ще одне досягнення на шляху до припинення кризових ситуацій та конфліктів.
Відділ комунікації поліції Києва
Анна Зубрєва
Новости по теме
{related-news}