Комітет з питань правоохоронної діяльності розглянув пропозиції до законопроекту про внесення змін до Кримінального кодексу щодо відповідальності за злочини, вчинені злочинною спільнотою
radagov 15-янв, 20:54 193 ПолитикаЧлени Комітету на засіданні 15 січня розглянули пропозиції, що надійшли до
законопроекту №2513 до
другого читання від суб’єктів законодавчої ініціативи.
Заступник голови Комітету Максим Павлюк доповідаючи проект, зазначив, що
його метою є припинення діяльності злочинних спільнот, учасників таких
спільнот, притягнення до кримінальної відповідальності «злодіїв у законі», а
також інших учасників злочинних спільнот та осіб, причетних до створення та
функціонування злочинних спільнот.За його словами, прийняття даного законопроекту сприятиме збільшенню
ефективності протидії правоохоронних органів у боротьбі із організованою
злочинністю, зменшенню впливу на важливі суспільні та політичні процеси з боку «злодіїв
в законі», зниженню соціальної напруги, зростанню довіри населення до
правоохоронних органів та держави в цілому, стабілізації суспільно-політичної
обстановки в державі, а також створить умови для сталого розвитку впроваджених
ефективних реформ.
На засіданні Робочої групи з підготовки до розгляду даного законопроекту 13
січня відбувся розгляд пропозицій та поправок до проекту за участю членів
робочої групи та представників Національної поліції України, Міністерства
юстиції, експертів Українського інституту майбутнього.
М.Павлюк повідомив, що всього до законопроекту подано 93 правки, з яких 29 враховано,
частково враховано - 9, редакційно враховано - 2 та відхилено 53. Однак,
декілька правок не були розглянуті і їх запропоновано розглянути на засіданні Комітету.М.Павлюк попросив членів Комітету врахувати деякі питання під час
голосування за пропозицію підкомітету, зокрема, внести зміни до частини 1 статті
208 «Затримання уповноваженою особою службовою особою» та доповнити її абзацом
5 такого змісту: «якщо є обгрунтовані підстави вважати, що можлива втеча з
метою ухилення від кримінальної відповідальності особи, підозрюваної у вчиненні
злочину, передбаченого ст.ст. 255, 255-1, 255-2 Кримінального кодексу. Також
пропонується у ст. 255-2 в редакції законопроекту, підготовленого до другого
читання, частину другу виключити, а частину 3 відповідно вважати частиною
другою. В абзаці другому частини 5 ст. 255 перед словами «з конфіскацією майна»
обов’язково передбачити розділовий знак «кома», оскільки це забезпечить
можливість конфіскації майна як за довічне, так і за строкове позбавлення волі.
Підкомітет рекомендує Комітету підтримати законопроект до другого читання
та прийняття його в цілому.
Члени Комітету розглянули та підтримали запропоновані підкомітетом правки,
а також розглянули правки народних депутатів, які пропонували їх також
підтримати. Більшість з правок під голосування не була підтримана.
Члени Комітету у виступах наголошували на актуальності та важливості
прийняття законопроекту.
законопроекту №2513 до
другого читання від суб’єктів законодавчої ініціативи.
Заступник голови Комітету Максим Павлюк доповідаючи проект, зазначив, що
його метою є припинення діяльності злочинних спільнот, учасників таких
спільнот, притягнення до кримінальної відповідальності «злодіїв у законі», а
також інших учасників злочинних спільнот та осіб, причетних до створення та
функціонування злочинних спільнот.За його словами, прийняття даного законопроекту сприятиме збільшенню
ефективності протидії правоохоронних органів у боротьбі із організованою
злочинністю, зменшенню впливу на важливі суспільні та політичні процеси з боку «злодіїв
в законі», зниженню соціальної напруги, зростанню довіри населення до
правоохоронних органів та держави в цілому, стабілізації суспільно-політичної
обстановки в державі, а також створить умови для сталого розвитку впроваджених
ефективних реформ.
На засіданні Робочої групи з підготовки до розгляду даного законопроекту 13
січня відбувся розгляд пропозицій та поправок до проекту за участю членів
робочої групи та представників Національної поліції України, Міністерства
юстиції, експертів Українського інституту майбутнього.
М.Павлюк повідомив, що всього до законопроекту подано 93 правки, з яких 29 враховано,
частково враховано - 9, редакційно враховано - 2 та відхилено 53. Однак,
декілька правок не були розглянуті і їх запропоновано розглянути на засіданні Комітету.М.Павлюк попросив членів Комітету врахувати деякі питання під час
голосування за пропозицію підкомітету, зокрема, внести зміни до частини 1 статті
208 «Затримання уповноваженою особою службовою особою» та доповнити її абзацом
5 такого змісту: «якщо є обгрунтовані підстави вважати, що можлива втеча з
метою ухилення від кримінальної відповідальності особи, підозрюваної у вчиненні
злочину, передбаченого ст.ст. 255, 255-1, 255-2 Кримінального кодексу. Також
пропонується у ст. 255-2 в редакції законопроекту, підготовленого до другого
читання, частину другу виключити, а частину 3 відповідно вважати частиною
другою. В абзаці другому частини 5 ст. 255 перед словами «з конфіскацією майна»
обов’язково передбачити розділовий знак «кома», оскільки це забезпечить
можливість конфіскації майна як за довічне, так і за строкове позбавлення волі.
Підкомітет рекомендує Комітету підтримати законопроект до другого читання
та прийняття його в цілому.
Члени Комітету розглянули та підтримали запропоновані підкомітетом правки,
а також розглянули правки народних депутатів, які пропонували їх також
підтримати. Більшість з правок під голосування не була підтримана.
Члени Комітету у виступах наголошували на актуальності та важливості
прийняття законопроекту.
Новости по теме
{related-news}