На Полтавщині стартував тренінг для операторів та диспетчерів центру 102

Мета тренінгу, який триватиме у Полтаві 4 дні, – навчити операторів та диспетчерів "колл-центру 102" правильно та ефективно діяти при реагуванні на виклики громадян, в тому числі за фактами домашнього насильства.

На Полтавщині стартував тренінг для операторів та диспетчерів центру 102



Тренери зазначають, що основою ефективного алгоритму дій поліцейських є злагоджена робота та постійна комунікація між підрозділами. Починаючи від операторів і диспетчерів Центру 102 (які першими приймають та кваліфікують ці виклики від громадян), завершуючи іншими поліцейськими службами й спеціальними суб'єктами, що залучаються в тих чи інших ситуаціях.



Фахівці наголосили на нагальній необхідності впровадження спеціального навчання поліцейських з метою правильного реагування ними на факти домашнього насильства. Бо лише минулого року в державі зареєстровано понад 116 тисяч таких заяв та повідомлень.




"Наше спільне завдання – не лише відреагувати на виклик, а встановити причину і мінімізувати рецидив фактів домашнього насильства" - узагальнив головну ціль проекту помічник Голови Національної поліції Андрій Ткачов.



Навчання проводиться за фінансової підтримки координатора проектів ОБСЄ в Україні із залученням фахівців громадської організації «Ла-Страда - Україна» і тренерів Національної поліції України.
Відділ комунікації поліції Полтавської області

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии