«Наше завдання – чути та діяти», - керівник служби 102 поліції Києва Ігор Гончаров
npuekievua 23-дек, 15:42 193 ПроисшествияПротягом 2020 року до київської поліції надійшло більше 1 мільйона дзвінків, які опрацювали 90 операторів 102. В середньому один працівник прийняв та зафіксував майже 14 тисяч повідомлень громадян.
Служба 102 – це інформаційна підтримка та координація поліції України. Вона створена з метою фіксації повідомлень про правопорушення та інші події.
Начальник відділу служби 102 управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування столичного главку поліції Ігор Гончаров зазначив, що в середньому за добу до поліції Києва надходить від трьох до п’яти тисяч повідомлень громадян:
«Після того, як оператор прийняв звернення, він вносить інформацію до електронної картки, яка автоматично надходить до диспетчера, відповідального за керування нарядами поліції, а також оперативному черговому відділу поліції, на території якого вчинено злочин. Далі диспетчер визначає найближчий вільний наряд поліції, який негайно направляє на місце події, і у подальшому контролює та коригує його дії до моменту припинення правопорушення».
Впродовж 2020 року до Головного управління Національної поліції у м. Києві на спецлінію 102 надійшло 1 251 157 викликів, які опрацювали 90 операторів 102. В середньому один працівник прийняв та зафіксував інформацію майже 14 тисяч повідомлень.
«Окрім реєстрації правопорушення, працівники служби 102 під час спілкування з громадянами надають довідкову інформацію, а також психологічно-емоційну підтримку заявнику у разі виникнення проблемної ситуації. Оператори телефоном надають алгоритм дій та рекомендують служби, в які необхідно звернутись для подальшого вирішення проблеми. Наше завдання чути та діяти, тому нам важливо прийняти кожен дзвінок», - додав Ігор Гончаров.
Служба 102 – це інформаційна підтримка та координація поліції України. Вона створена з метою фіксації повідомлень про правопорушення та інші події.
Начальник відділу служби 102 управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування столичного главку поліції Ігор Гончаров зазначив, що в середньому за добу до поліції Києва надходить від трьох до п’яти тисяч повідомлень громадян:
«Після того, як оператор прийняв звернення, він вносить інформацію до електронної картки, яка автоматично надходить до диспетчера, відповідального за керування нарядами поліції, а також оперативному черговому відділу поліції, на території якого вчинено злочин. Далі диспетчер визначає найближчий вільний наряд поліції, який негайно направляє на місце події, і у подальшому контролює та коригує його дії до моменту припинення правопорушення».
Впродовж 2020 року до Головного управління Національної поліції у м. Києві на спецлінію 102 надійшло 1 251 157 викликів, які опрацювали 90 операторів 102. В середньому один працівник прийняв та зафіксував інформацію майже 14 тисяч повідомлень.
«Окрім реєстрації правопорушення, працівники служби 102 під час спілкування з громадянами надають довідкову інформацію, а також психологічно-емоційну підтримку заявнику у разі виникнення проблемної ситуації. Оператори телефоном надають алгоритм дій та рекомендують служби, в які необхідно звернутись для подальшого вирішення проблеми. Наше завдання чути та діяти, тому нам важливо прийняти кожен дзвінок», - додав Ігор Гончаров.
Новости по теме
{related-news}