«Наше завдання – чути та діяти», - керівник служби 102 поліції Києва Ігор Гончаров

Протягом 2020 року до київської поліції надійшло більше 1 мільйона дзвінків, які опрацювали 90 операторів 102. В середньому один працівник прийняв та зафіксував майже 14 тисяч повідомлень громадян.

Служба 102 – це інформаційна підтримка та координація поліції України. Вона створена з метою фіксації повідомлень про правопорушення та інші події.

Начальник відділу служби 102 управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування столичного главку поліції Ігор Гончаров зазначив, що в середньому за добу до поліції Києва надходить від трьох до п’яти тисяч повідомлень громадян:

«Після того, як оператор прийняв звернення, він вносить інформацію до електронної картки, яка автоматично надходить до диспетчера, відповідального за керування нарядами поліції, а також оперативному черговому відділу поліції, на території якого вчинено злочин. Далі диспетчер визначає найближчий вільний наряд поліції, який негайно направляє на місце події, і у подальшому контролює та коригує його дії до моменту припинення правопорушення».

Впродовж 2020 року до Головного управління Національної поліції у м. Києві на спецлінію 102 надійшло 1 251 157 викликів, які опрацювали 90 операторів 102. В середньому один працівник прийняв та зафіксував інформацію майже 14 тисяч повідомлень.

«Окрім реєстрації правопорушення, працівники служби 102 під час спілкування з громадянами надають довідкову інформацію, а також психологічно-емоційну підтримку заявнику у разі виникнення проблемної ситуації. Оператори телефоном надають алгоритм дій та рекомендують служби, в які необхідно звернутись для подальшого вирішення проблеми. Наше завдання чути та діяти, тому нам важливо прийняти кожен дзвінок», - додав Ігор Гончаров.

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии