Комітет з питань освіти, науки та інновацій 11 травня проведе слухання у на тему: "Освітні втрати й освітні розриви на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання"
radagov 09-май, 01:14 193 Политика11 травня
2023
року будуть проведені комітетські слухання на
тему: «Освітні втрати й освітні розриви
на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання».
На сьогодні держава не володіє повною та
достовірною інформацією щодо реального впливу як карантину, спричиненого
пандемією, так і війною в Україні на рівень досягнення українськими школярами
результатів навчання, визначених державними стандартами загальної середньої
освіти. В Україні відсутні усталені процедури для дослідження рівня освітніх
втрат і освітніх розривів на рівні загальної середньої освіти, а також не
розроблено механізмів їх подолання. Через це держава не може приймати
адекватних рішень у галузі освіти для компенсації та надолуження втраченого /
недоотриманого.
Відтак, метою цих слухань є актуалізація питання формування цілісної державної
політики щодо вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів, які є наслідком пандемії
COVID-19 та війни в Україні, а також механізмів їх подолання.
Очікується, що результатом слухань у
Комітеті стане визначення комплексу заходів, необхідних для розроблення системи
вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів, яка може
бути застосована й після скасування воєнного стану в Україні, а також конкретних
механізмів компенсації освітніх втрат і освітніх розривів.
До участі
у заході запрошені зацікавлені сторони, зокрема, народні депутати України,
представники центральних органів виконавчої влади, Освітній омбудсмен України,
представники органів управління освітою, педагогічні працівники, представники
Світового Банку, експертного середовища (вітчизняні та міжнародні фахівці) та
громадського сектору.
2023
року будуть проведені комітетські слухання на
тему: «Освітні втрати й освітні розриви
на рівні загальної середньої освіти: вимірювання та механізми подолання».
На сьогодні держава не володіє повною та
достовірною інформацією щодо реального впливу як карантину, спричиненого
пандемією, так і війною в Україні на рівень досягнення українськими школярами
результатів навчання, визначених державними стандартами загальної середньої
освіти. В Україні відсутні усталені процедури для дослідження рівня освітніх
втрат і освітніх розривів на рівні загальної середньої освіти, а також не
розроблено механізмів їх подолання. Через це держава не може приймати
адекватних рішень у галузі освіти для компенсації та надолуження втраченого /
недоотриманого.
Відтак, метою цих слухань є актуалізація питання формування цілісної державної
політики щодо вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів, які є наслідком пандемії
COVID-19 та війни в Україні, а також механізмів їх подолання.
Очікується, що результатом слухань у
Комітеті стане визначення комплексу заходів, необхідних для розроблення системи
вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів, яка може
бути застосована й після скасування воєнного стану в Україні, а також конкретних
механізмів компенсації освітніх втрат і освітніх розривів.
До участі
у заході запрошені зацікавлені сторони, зокрема, народні депутати України,
представники центральних органів виконавчої влади, Освітній омбудсмен України,
представники органів управління освітою, педагогічні працівники, представники
Світового Банку, експертного середовища (вітчизняні та міжнародні фахівці) та
громадського сектору.
Новости по теме
{related-news}