Комітет з питань антикорупційної політики визнав таким, що містить корупційні ризики законопроект щодо регулювання та нагляду на ринках капіталу та організованих товарних ринках

Комітет з питань антикорупційної політики визнав таким, що містить корупційні ризики законопроект щодо регулювання та нагляду на ринках капіталу та організованих товарних ринках
Засідання Комітету відбулося 9 листопада у режимі
відеоконференції.

Члени Комітету розглянули ряд проектів
нормативно-правових актів на предмет відповідності вимогам антикорупційного
законодавства.

Комітет визнав таким, що містить корупційні ризики
законопроект «Про внесення змін до Закону України "Про державне
регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків" та деяких
інших законодавчих актів України щодо регулювання та нагляду на ринках капіталу
та організованих товарних ринках», №5865, яким пропонується
переглянути цілі та засади функціонування Національної комісії з цінних паперів
та фондового ринку (НКЦПФР).

Згідно з висновком Комітету, у законопроекті містяться
такі корупційні ризики: пропоновані повноваження НКЦПФР містять певні
дискреції; відсутнє чітке розмежування повноважень Комісії як колегіального
органу і її службовців; пропонується надати невластиві повноваження Президенту
України і профільному комітету Верховної Ради; не встановлено критерії
застосування фінансових штрафів до фізичних і юридичних осіб за порушення вимог
даного закону і їх суми; наявні прогалини в регулюванні товарних бірж тощо.
Також, визнано таким, що не відповідає вимогам
антикорупційного законодавства і містить корупціогенні фактори проект Закону
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо підтримки громадських
об’єднань фізкультурно-спортивної спрямованості» №5669, який, зокрема,
врегульовує питання, пов’язані з правом власності всеукраїнських
фізкультурно-спортивних товариств на спортивні споруди всіх типів, інше майно
та земельні ділянки.
Проектом пропонується встановити, що всеукраїнські
фізкультурно-спортивні товариства можуть набувати у власність земельні ділянки,
однак не зазначається, для яких цілей така земельна ділянка може
використовуватись.

Окрім того, у законопроекті пропонується закріпити, що
право постійного користування земельною ділянкою мають «спортивні споруди», а
не юридичні особи, як це передбачено законодавством, а також «підприємства,
установи та організації» - без уточнення, які саме.

Визнано такими, що відповідають вимогам
антикорупційного законодавства і не містять корупційних ризиків проекти
законів: №5877 (із зауваженнями), 5723, 5410, 4558 (із зауваженням), 5416, 6145, 4480, 5387, 5602, 5886, 3688, 6104, 5610 (доопрацьований), 5737.

Народні депутати затвердили пропозиції Комітету до
проекту плану законопроектної роботи Верховної Ради України на 2022 рік.

Зокрема, до плану пропонується включити два
законопроекти, які переходять на наступний рік з 2021 року: про засади
державної антикорупційної політики на 2020-2024 роки і про внесення змін до
законодавства з метою вдосконалення правового врегулювання конфлікту інтересів.

Окрім того, до плану пропонуються законопроекти, якими
будуть внесені зміни до Закону «Про запобігання корупції», Закону «Про
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління
активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» і до законодавства з
метою запровадження антикорупційної освіти.

Наступне засідання Комітету з питань антикорупційної
політики заплановане на вівторок, 16 листопада, о 15.30.

Новости по теме

{related-news}

Комментарии (0)

добавить комментарий

Добавить комментарий

показать все комментарии