Співробітники чергової частини поліції Києва завершили тренінги із реагування на повідомлення дітей
npuekievua 31-июл, 10:28 193 ПроисшествияУ дводенних курсах брали участь 68 правоохоронців, які отримали сертифікати про завершення навчання.
Нагадаємо, що нещодавно оператори 102 пройшли тренінги, на яких навчались інноваційним методикам спілкування з неповнолітніми.
Вчора 68 співробітників столичної поліції, серед яких оператори служби 102 та диспетчери, які займаються координацією нарядів, пройшли дводенні навчальні тренінги. Їх тематикою були особливості телефонного спілкування з дітьми різних вікових категорій, які постраждали від насильства, булінгу та жорстокого поводження.
Оператор служби 102 Головного управління Національної поліції у м. Києві Юлія Ботікова розповіла, що на тренінгах навчили спілкуванню з дітьми, які звертаються на спецлінію 102 з повідомленнями про правопорушення або інші кризові ситуації:
«На курсах ми отримали нові знання, що допоможуть нам у подальшій роботі. Також ми моделювали різноманітні ситуації, аби навчитись знаходити правильний підхід до дітей. Дякую керівництву Національної поліції та офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні за отримані корисні навички на тренінгах».
Менеджер проектів Програми «Безпека людини» Координатора проектів ОБСЄ в Україні Тетяна Медун зазначила, що такі тренінги проводяться не вперше, а співпраця з Департаментом організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування НПУ триває вже четвертий рік.
Курси проходили за підтримки офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні, а до проведення занять залучались експерти ГО «Ла Страда-Україна» Катерина Бороздіна та Інна Колісник.
Головний інспектор відділу організації реагування та служби «102» Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування НПУ Сергій Кузімович розповів, що після обговорення експерти відпрацювали з учасниками тренінгу механізм розуміння особливостей телефонного спілкування з дітьми різного віку.
Відділ комунікації поліції Києва
Анастасія Костюченко
Нагадаємо, що нещодавно оператори 102 пройшли тренінги, на яких навчались інноваційним методикам спілкування з неповнолітніми.
Вчора 68 співробітників столичної поліції, серед яких оператори служби 102 та диспетчери, які займаються координацією нарядів, пройшли дводенні навчальні тренінги. Їх тематикою були особливості телефонного спілкування з дітьми різних вікових категорій, які постраждали від насильства, булінгу та жорстокого поводження.
Оператор служби 102 Головного управління Національної поліції у м. Києві Юлія Ботікова розповіла, що на тренінгах навчили спілкуванню з дітьми, які звертаються на спецлінію 102 з повідомленнями про правопорушення або інші кризові ситуації:
«На курсах ми отримали нові знання, що допоможуть нам у подальшій роботі. Також ми моделювали різноманітні ситуації, аби навчитись знаходити правильний підхід до дітей. Дякую керівництву Національної поліції та офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні за отримані корисні навички на тренінгах».
Менеджер проектів Програми «Безпека людини» Координатора проектів ОБСЄ в Україні Тетяна Медун зазначила, що такі тренінги проводяться не вперше, а співпраця з Департаментом організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування НПУ триває вже четвертий рік.
Курси проходили за підтримки офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні, а до проведення занять залучались експерти ГО «Ла Страда-Україна» Катерина Бороздіна та Інна Колісник.
Головний інспектор відділу організації реагування та служби «102» Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування НПУ Сергій Кузімович розповів, що після обговорення експерти відпрацювали з учасниками тренінгу механізм розуміння особливостей телефонного спілкування з дітьми різного віку.
Відділ комунікації поліції Києва
Анастасія Костюченко
Новости по теме
{related-news}